Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 synes at "er det bare jeg som"- innleggene begynner å bli liiiiiiiiiiiiiitttttt too much?? FOLKENS..... DET ER NOK IKKE BARE DERE....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Er det bare jeg som synes dette var et drit teit innlegg??????
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Er det bare jeg som synes at du kunne bare droppet å svart hvis du ikke hadde noe å bidra med denne tråden???
Diva Muffin Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Det er helt sikkert bare jeg som synes 90% av innleggene her er teite. Særlig de som gjelder spåing, og hvorvidt noen kan se bilnøklene til rotehuer.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 tja...for min del går det bra, henger ikke her på samme måte lengre..men fordi om det blir mange "Er det bare jeg som..." innlegg her, så er de nok alene om det i sitt lille hode........
Venter på bitteliten Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Nope, er ikke bare du. And yet - here we still are... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå