Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en på trettisyv år, nesten trettiåtte ha en kjole som går til litt over knærne?

Jeg har deponert på en fin svart kjole. Den er ikke tettsittende, men har svak, svak klokkeform, og spagettistropper over skuldrene.

Jeg tenkte å ha den med svarte høye støvletter.

To spørsmål, altså:

- Blir det for "snuppete" for en dame i min alder (er slank, altså)?

- Blir det for pyntet i en førtiårsdag der det står at antrekket skal være "festantrekk"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det høres fint ut jeg:)

hvorfor skal alle andre bestemme hvordan en skal gå kledd egentlig?

så lenge en føler seg fin så burde ikke hva alle andre mener spille noen rolle

Skrevet

Ja om du kler kjolen så er det vel ikke noe problem! :)

Skrevet

Høres veldig fint ut. 38 år er jo ingen alder!! Ha på deg det du føler deg fin i, og kos deg på festen :)

Skrevet

OK, takk da satser jeg på å beholde den...

Men tror dere ikke det kanskje er litt vel pyntet?

Og bør jeg ha en jakke utenpå elle rholder det med et sjal?

Skrevet

Nei, ikke for pyntet! Om du er 37 og har kropp ti det der, så må du vise det fram:)

Høye hæler og kanskje et sjal om du fryser, men det er ikk ulovlig å være hverken pynta eller sexy! :)

Skrevet

Personlig synes jeg det er ganske tacky med ting som går over knærne..hehe... iallefall når man er pyntet. Olaskjørt og thighs er liksom en ting, men penkjoler over knærne er ikke noe jeg syens er fint. MEN det er du som skal føle deg fin i den, og om du føler deg fin så synes andre du er fin også. :)

Jeg er veldig 40-60talls stil om jeg først skal pynte meg så alt går under knærne. Hehe. ;)

Skrevet

Hmmmm. tacky?

Var det jeg var litt redd for....Jaja, jeg bruker den kanskje likevel.

Skrevet

:) Vel, det er jo i grunnen ikke så viktig hva andre mener da så lenge du selv synes du er fin. Regner med at du skal ha strømper på? Det hjelper litt synes jeg, og har du pene knær så er det jo også ganske greit.

Sikkert mange som synes jeg var rart kledd når jeg var ute på byen i helgen også. :) Jeg så vel ut som yvette i allo allo! Haha.

Skrevet

Nei da det er ikke tacky....

Ta på deg kjolen, hev hodet og gå som en gaselle. Alle kvinner fortjener litt glamour i livet sitt!

Gjest irismor
Skrevet

Synes det hørtes ut som et flott antrekk =))

Sett det på deg og nyt kvelden=))

Ha en fin kveld i et flott antrekk.

Ps mange 20 åringer som ikke hadde vært fine i et slikt antrekk. Alder har ingen betydning. =)))

Skrevet

Tror du blir kjempe fin jeg, går ann å ha kort kjole men se clasy ut:0)

Ha en kjempe fin kveld i nye fine klær:0)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...