LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er så stolt, nå har han gått alene i barnehagen i snart 14dager, og det går strålende. Har drevet å fulgt/kjørt han til nå, men bare ett år til skolestart fant vi ut at han godt kunne begynne å gå. Er sånn passelig vemodig å ha fått så stor gutt, ser han går opp bakken med sekken på ryggen, klar for nye utfordringer. Lille store vennen. Emosjonell? Jeg? Neiiida...
Mockanin Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kjenner igjen den følelsen. Plutselig er dem så store.
goldie Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Det er sikkert litt rart. Tør du virkelig sende han avgårde alene... ser ikke for meg at niesen min hadde gått alene til barnehagen, og hun skal også begynne på skolen neste år.
Monajenten Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Å HUFF så trist, skjønner godt du er emosjonell!!! :-o Her er det ca. et minutt å gå til barnehagen, men jeg er sikker på jeg hadde fulgt henne til hun blir fjorten om hun skulle blitt værende der så lenge, hehehe;) Men - SÅ FLINK gutt du har!!! Tiden flyr så alt for fort fra oss, de blir jo konfirmert før vi får sukk for oss. Klem til deg på en kald onsdagsmorgen:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, klem tilbake! Goldie: vi bor så langt unna sivilisasjonen og så skjermet at det er nesten umulig å beskrive. I tillegg er barnehagen rett om hjørnet, men pga skogen ser vi den ikke fra huset her. Tar vel 2 minutter å gå for en småvimsete 5åring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå