Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 På ultralyd fant de ut at min lille baby har en cyste på ene nyren sin. Visstnok ufarlig, men tenker jo alikevel på det jeg da.... Noen som vet mer om dette? Erfaringer?
Norwegian by injection Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei. Legen fant cyste på den ene nyren til gutten min i uke 34. Han ble født 27.august og er frisk som bare det. De tok ny UL på han et par dager etter han ble født. Den ene nyrebekken var litt stor. Han skal ha en ny sjekk neste uke. Han tisser helt normalt. Aldri sett blod i urinen eller noe! Tror diagnosen er ikke så uvanlig, de kan jo 'vokse' fra det også. Jeg håper min baby er friskmeldt etter sjekk neste uke. Lykke til, prøv å slappe av, men jeg vet akkurat hvordan du har det....jeg tenkte på det hver eneste dag helt til han ble født (6 dager over)! Ikke noe moro. Lykke til :-)
mrss83 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har hatt cyster på nyrene i 16-18års alderen, de sa det kunne være pga p-piller og gjorde aldri noe med det. jeg hadde mye magsmerter den perioden.. kanskje ikke til så mye hjelp jeg men!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå