Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 minste jenta er 8 mnd, har den siste måneden sovet veldi dårli om natta..er vel tenner... og skal ha pupp pupp pupp! prøver å avvenne med nattpupp..men ikke lett.. itillegg spiser hun dårli med mat... spiser somregel frokost og kvelds....middag er det ikke snakk om mister sutten hele tiden.., å håper hun snart kan sove hele natten.. jeeeeeeeeeeeeesp,
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hei, gutten vår blir snart 8 måneder. Slutta med nattamming nettopp for å se om nettene blei bedre. Kan vel si at d er varierende. Han kan være våken i opptil flere timer på natta og d er kjempeslitsomt for mamman som går i svima på dagen.Han har vært kjempegrei å legge på kveldene men nå må jeg stille ned sengebunnen da han har begynt å reise seg, så er veldig spent på hvordan d blir nå. Kjenner jeg blir litt irritert på alle som forteller om de "snille" barna sine. " Ungen min har sovet hele natta fra han var født. Måtte til å med vekken han for å gi han mat. Huff så slitsomt d var". Hjelper jo ikke akkurat på humøret når man er på underskudd av søvn
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Lillegull nattavvente seg selv når hun var 6 mnd- da spiste hun 3-4 måltider fast føde om dagen.. Nå er hun 8 måneder, men jeg er fremdeles trøtt.. noe som følger med tro??
Alvepike Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, er trett ja. Samboer har vært på reisejobb hele denne månden. Så jeg har hele ansvaret for hunden og tulla 9 mnd. Hunden må luftes en time hver dag og jeg har ikke lappen så jeg må gå over alt... he he liiiiit syting her nå, sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå