lille_persille Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hva er ditt beste nettips til å kjøpe ullundertøy? Nå har jeg vært i såå mange butikker for å kjøpe ullundertøy til guttene mine, men alle er utsolgt i den størrelsen jeg skal ha - typisk! Så nå vil jeg prøve internett, men det er jo så mange steder. Hvilke sider er best??
Gjest Ut på tur Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg liker veldig godt det jeg har fra bånsull (baansull.no) , nøstebarn (nostebarn.no) og plymshop.no
Sylteflesk Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 www.krabaten.no, www.loevebarna.no, www.mammaogmeg.no. Alle disse har Janus, veldig bra ulltøy, men de er store i størrelsen (f.eks. tilsvarer 80 hos Janus 70 i andre merker, i min erfaring). De to første har jeg handlet fra, rask levering og ingenting å klage på.
-spent- Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Janus er store i størrelsen ja. Kjøpte str.70 til jenta mi på 4 mnd, men lurer på når jeg kan begynne å bruke de..hun blir helt borte, hehe:) Men veldig fornøyd med de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå