Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Faan så inderlig hente hele jævla skiten Jesus almighty fucking Christ
ragna Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 du behersker tospråklighet veldig bra i dette innlegget. har du også bare "ferie"?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, jeg hadde ferie (helt uten anførselstegn) i forrige uke og det kan vel sies å være en medvirkende årsak til at jeg nå prøver ut mine tospråklige hatferdigheter, ja... Du har "ferie" denne uka?
ragna Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har "ferie" denne uka ja.....my ass! er aldri skikkelig ferie i dette huset ;D nå skal jeg ærlig innrømme at jeg stjal "ferie"-uttrykket fra Lilja, men fant det særdeles passende på min rolle i denne "ferien". håper jeg er tilgitt.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Oppdatering fire timer etter: nå er jeg faan meg snart lam i ræva også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Så lenge det ikke sprer seg til mellom ørene må det være greit?
Dronningen! Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Har du mistet blodtilførselen til sitteorganet? Opp å stå slik at blodet renner fritt:o)
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Der er det lynende aktivitet og ingen lammelser, heldigvis. Mulig jeg er litt lam i sjølkritikksenteret siden jeg sier dette, men jeg tror ikke det heller.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Prøvd å skrive stående? Som å spise erter med tykke strikkepinner... men ja, det kjnnes bra ut at min vakre bakende igjen får blodtilførsel så jeg kan kjenne at den finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå