Leona* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hvor lenge ville dere ha ventet med å la barnet sove på rommet sitt? Har brukt vannbasert maling. Vi har soverommet vårt vegg i vegg, og sover der så lenge alle tre. Tror dere lufta der blir noe særlig forurenset...?
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hei jeg ville venta ei stund hvis det ikke byr på problemer for dere. for vannbasert maling er ikke noe særlig bra å puste inn en hele natten.... det er ikke noe problem inne på deres rom, men jeg ville venta litt med å legge lille venn inn der. Egentlig tar det et halvt år før alle gassene fra vannbassert maling er borte, men det går jo ikke annå vente så lenge, likevel ville jeg venat en stund, så det værste fkk lufta seg ut. Koselig med nymalt rom da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå