Daily Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Okei, dette er tredje innlegget jeg skriver idag. Men har så mage spørsmål. Ikke vært gravid før, så er en uerfaren sjel... Men må man ha blødning ved festesmerter? Harså vannvittig mensenmurringer og stikkinger. Er 5 dager over IKM. Kjenner sikkert på puppa ti ganger daglig for å kjenne en liten antydning til ømhet. Går rett til hodet på meg det her. Teste i dag morges, men var neg. Skjønner ikke hva som skjer jeg. For sen EL evt???
Marius06 + tvillinger Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei. Nei, du må ikke blø ved festesmerter. Er faktisk veldig få som opplever å ha en festeblødning. Har du prøvd lenge å bli gravid? Jeg opplevde første pp etter pilleslutt at syklusen kom litt i ulage. Men, så lenge du ikke ser noe til TR er det håp vet du Lykke til i hvertfall.
Daily Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Tusen takk for svar. Har egentlig ikke prøvd å bli gravid i det hele tatt. Men har ett veldig "stabilt" liv sammen med min forlovede, så det å skulle fått en liten klump hadde ikke gjort noe. Tross lite planlegging. Så nå sitter jeg her da og bare venter og venter på at en test kan slå ut positiv...
Daily Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Okei, dette er tredje innlegget jeg skriver idag. Men har så mage spørsmål. Ikke vært gravid før, så er en uerfaren sjel... Men må man ha blødning ved festesmerter? Harså vannvittig mensenmurringer og stikkinger. Er 5 dager over IKM. Kjenner sikkert på puppa ti ganger daglig for å kjenne en liten antydning til ømhet. Går rett til hodet på meg det her. Teste i dag morges, men var neg. Skjønner ikke hva som skjer jeg. For sen EL evt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå