Gå til innhold

God morgen i dag også! Er alt greit med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper dere har det fint i dag også jeg.... litt spent på hva vi klarer å spise i løpet av dagen, vi kan jo lage vår egen versjon av "den lille larven Aldrimett" he he.

Jeg vil så gjerne være god husmor å få til å vaske og rydde sånn i en fusj og en fei, så jeg skal prøve meg i dag også :-), det nedre vel med et tonn med vafler i dag også ;-)))

håper dere får en fin dag i alle fall!

:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her står alt bra til, siste dag på jobben før 4 dager fri! deilig deilig!

lykke til med vaffelspising! ha en riktig god dag!

Skrevet

Heisann!!

Ikke fullt så strålende morgen her i dag... Kvalm som bare det....

Skal gå å kjøpe test i matpausen...

Gruer og gleder meg!! :)

Men det kan jo bli en strålende dag, om man tester positivt da. For da gjør det ingenting at man er kvalm!! :)

Hadde vært greit om det klaffa denne måneden da, selv om vi egentlig hadde bestemt oss for å vente med å prøve til april...

Skrevet

Når man først er i gang med å tenke på disse spirene, så er det jo greit om de bare kommer, selvom det ikke var helt planlagt... Lykke til men testing og kvalme og all slags!

:-)

Skrevet

God morgen til deg også. :)

Her bøtter det ned utenfor vinduet... Usja...

Men ellers så er det en helt vanlig morgen.

Lille nurk spreller rundt og driver med akrobatikken sin, og kiler mamma fra innsiden.. Det er så søtt, blir en god morgen av sånn. :)

Kommer du hit med noen vafler også? =)

Skrevet

For å være ærlig, så kunne dagen vært litt bedre, men det går seg forhåpentlig vis lit til utover dagen.

Er så kvalm i dag, og et tonn med ting som må gjøres. Huset må støvsuges, vi må på butikken å få tak i nye smukker til småen da han mistet site i går.

Menfår prøve med en lur nårhan skal sove om noen timer, kanskje søvn hjelper =)

Skrevet

æsj, de dagene er ikke så fine!!!! det kan hende det hjelper å putte ham i vogna, så sitter han i ro mens han er våken, så kan dere gå å kjøpe smokker... for når dere kommer hjem igjen da kan dere sove smatidig, og når du våkner da så har du ikke noe annet å gjøre enn å kose deg, men kvalme er no herk! fysj og føy!

God bedring, og god sov og hvil og handling!!!!

Skrevet

jeg gleder meg til å bli kjilt på innsiden :-))

klart jeg driver vaffellevering- hvor enn du måtte være så deler jeg av mitt vaffeltårn, det er bare det at jeg ikke har laget noen enda.... det er jo slett ikke sikkert det blir noen i dag en gang, men vi kan late som da :-)

Skrevet

ja du skal snart ha en liten høstferie du, det blir deilig! kos deg i dag da!

Skrevet

Ja, du får liksom-sende liksom-vaflene, så kan vi spise liksom-vafler og drikke kaffeinfri kaffe sammen på nettet. :)

I dag er sånn skikkelig sitte forran peisen dag, med en stor bøtte varm sjokolade og masse kos. :)

Spørs om jeg får finne på noe digg når jeg kommer hjem fra jobb i dag..

Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...