moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, hei:) Lenge siden jeg har vært innom her nå...Ser noen jeg har sett før og mange nye. Jeg bare lurer på hvordan det ligger an med EL slim hos dere andre som er så voksne som meg? Et litt intimt spørsmål, men spør jeg... en gynokolog sa til meg en gang at alle ikke hadde langt, trådtrekkende slim men kunne være veldig fruktbare for det. Jeg har gitt meg med EL tester fordi jeg prøver å få minst mulig stress rundt denne babylagingen og da er det vanskelig å helt vite når EL er eller om jeg i det hele tatt har EL, siden jeg ikke merker noe EL slim.... Noen som har noen kommentarer til dette?? Klem fra
ElinaN Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei moni-65 Går ut i fra at du er en 65-modell, selv er jeg en 64 modell. Jeg har el slim hver måned i 1 - 2 dager. I tillegg til det har jeg også en slags smerte på den ene siden, nesten alltid på venstre side. Jeg har i det siste året hatt en syklus på 25-27 dager, og el har vært på dag 12-13. Lykke til. Klem
Mumrikken :) Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Heisann! Jeg har alltid hatt eggløsningsslim tidligere, men nå (er 40 år), det siste året har jeg ikke hatt antydning en gang. Nå er jo FSH og LH verdiene mine forøyet - nærmer meg vel overgangsalderen... sukk.. :-( så forklaringen ligger nok der, mente gynokologen min. Vi er forresten i gang med prøverør og jeg hadde iallefall ingen problemer med ant egg, fikk ut 9 stk, men livmorslimhinna fulgte ikke med å utviklet seg slik den skulle så derfor ble det ikke innsatt noe. Har to egg på frys, så er rimelig spent på om de klarer å stimulere frem en bra nok slimhinne til å kunne sette inn igjen under en senere syklus )
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg får bare mer og mer slim jeg,trenger ikke sjekke dopapiret lenger,
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Slimhinnen burde være 7-8 mm eller høyere ved EL. Svømmerne trenger å finne veien via en god slimhinne Den kan du få målt ved UL evt samtidig måle follikel str. Måles best under et par dager før forventet EL. Vet at bl.a Pergotime er tøff mot slimhinnen. Akupunktur blir også brukt for å hjelpe på stimuleringen av EL, slimhinne osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå