Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Nå har jeg testet positivt på CB testen. Skal ikke ha TR før fredag, men sambo blir 30 i dag og lurte på om vi skulle gå ut å spise sushi. Har hørt at det ikke skal være så lurt hvis man er gravid?

Det var jo også litt moro å kunne gi gave + å fortelle at han skal bli pappa da.

Jeg har også menssmerter. Kjennes faktisk akkurat ut som jeg venter mensen på fredag. Noen som vet om det er normalt? Synes egentlig det er litt unødvendig å teste før mensen uteblir, men nå gjorde jeg det alikevel. Så ble jeg jo gledelig overrasket også da:)

Lykke til med prøvingen alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!!!

Fin bursdagsgave til mannen din da!! :)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så masse... :) Og lykke til! Artig "ekstragave" til samboern din da :)

Det er helt normalt og ha mensmurringer/smerter i begynnelsen av graviditeten... :) Hadde det samme jeg også, og følte rett som det var at nååååå kom tr, men hun holdt seg heldigvis unna :)

Lykke til og kos dere ute i dag :)

Ang. sushi.... Les her: http://matportalen.no/Saker/1139297773.86

Skrevet

Du må fortelle hvordan mannen din reagerer...:)

Skrevet

Ja , vi vil ha rapport fra kvelden;)

Skrevet

:-) så moro, gratulerer. Fin gave til din mann...

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Det skal ikke være så bra å spise mat som ikke er varmebehandlet, altså sushi. Ville ungått det hvis jeg var deg! Men gratulerer så mye!

Skrevet

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Sambo ble helt paff. Han sa bare hæ...hjelp. Hehe. Men han ble glad da det sank inn. Artig.

Vi var på Alex sushi og spiste. Jeg spiste kyllingspyd til forrett og frityrstekt krabbe med avokado til hovedrett. Det var knallgodt altså. Hadde utrolig lyst på skikkelig sushi, men turte ikke. Takk for link med info om sushi. Skulle ønske jeg hadde lest der før jeg dro... Sambo har vært helt i ekstase etter han kom fra jobb. Utrolig hyggelig.

Merker at jeg ikke tør å ta dette helt alvorlig ettersom jeg ikke skal ha TR før på fredag. Tenker liksom at det kan jo hende alt er over da. Men, prøver å glede meg da.

Skrevet

Gratulerer murmel1 - så gøy!

Regner med at dere har hatt en super kveld :o)

God tur videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...