Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som har den soveposen som hører til Fjellpulken. VI fikk denne til dåpen og den ser og kjennes jo veldig god og varm ut... Tenkte å bruke den på de kaldeste vinterdagene og som vognposei barnehagen når mini blir litt større....... Har en Odewalder dunpose også, men dne ble litt for kort for storebror på slutten av dagsovetida hans........ Syns Fjellpulken virker enda tjukkere og varmere enn de vanlig vogposene også........ Har noen erfaringer med denne posen ?
m-mamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kjempefornøyd! Vi brukte den i fjor vinter, og den er fortsatt stor og god nå når han er blitt 1,5 år. Det som er litt dumt er at han nekter å sove med hendene nedi posen, s¨å jeg må evt legge over et teppe øverst eller noe, men det problemet er det jo med de fleste poser. Jeg lånte først voksi, men den ble for stor, varm og klumpete for oss. Ei venninne som jobber i bhg sier at barna som sover i den alltid er passe varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå