Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 har så lyst til og reise til syden til våren. har termin feb/mars, og tenkte og reise i mai/uni, så må jo nesten bestille snart. er det rart og bestille reisen no, før vii vet om alt går ba med fødsel, barn osv? noen ser litt rart på meg når eg sier vi kikker etter sydenreiser, men kan ikke forestille meg at de ikkje skal gå bra med en babyen på 2-3 mnd. har hatt meg datteren min når hun var 2 år, men det ble litt hektisk, mte løping etter hun:p men en liten på ett pa mnd er nå i ro iallefall..noen som har erfaring?
mrss83 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Vi kommer til å reise til tyrkia i mai, besøke familien til mannen min. Vi hadde tenkt å reise en mnd midt på sommeren, men med en liten en blir det alt for varmt! ¨Så vi tar heller litt tidligere slik at det bare er 25 grader. Vi kommer ikke til å bestille før vi vet at alt er bra med babyen, har jobbet i tyrkia og vært med utrolig mange foreldre til sykehus med barn med krupp og sånt, og det vil jeg ikke oppleve med mitt eget barn. Har forresten snakket med jordmor om å reise dit, og hun sa at så lenge jeg ammer så er det hvertfall greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå