Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Snø på bakken og bikkjekalt ute *brrrr* Flere steder det har snødd i natt?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Her er det bare hvitt av frost og 0 grader..... Brrrrr
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 oioi! hvor bor du? her er det ikke snø..men må skrape bilen om jeg skal ut å kjøre:o)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Bor i Bodø, vet ikke om det var rim på ruta, men det lå et fint lag med hvitt ute på enga utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå