Daily Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 5 dag over IKM. Testet med idag morges, men neg. test. Jeg pleier alltid å få TR på besøk regelmessig. Skjønner ikke dette her. Blir så nervøs. Har hatt mensenmurringer dagene etter IKM. Men hvorfor tester jeg bare neg???
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei. Det kan ha vært en forsinket eggløsning, eller så er du kanskje en av de som utvikler hcg sent. Jeg er selv 3-5 dager over ikm (veksler litt) og fikk svaak positiv i dag. Ikke sett tegn til det tidligere. Hvilke tester bruker du? er jo noen som krever mere hcg
TSA81 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg også har det slik, 4 dager over ikm og ingen mens, pleier å være ganske presis. Men jeg fikk negativ test i går. Har ikke så veldg mange syntomer, bare litt metalsmak i munnen og fryser en del...
Daily Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg bruker som regle CB, men teste igår og da testet jeg med KK sin. Har ikke hørt noe spesielt om den. Off, jeg blir bare så utrolig lei av å vente. Blir jo gal av det her. Drømte at jeg teste POS inatt... Går jo helt til hjernen på enn det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå