Gå til innhold

SOVING!- blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig på felgen!

Marius snart 5mnd våkner ca hver 2. time hele natten. Da skal han ha pupp..Han spiser ca hver 3. time om dagen, og nekter å ta flaske.Han sovner ca 19, våkner for en ny dag alt mellom 04.30-06! Og da skal han stå opp!Pupp nytter ikke på morgenen.På dagtid er det ca 45min soveøkter. Og han er super-sutrete allerede ved 17tiden på ettermiddagen!

Er så trøtt! Mannen min er borte en hel uke på jobb hver gang.

KLAGE KLAGE!

Synes ikke grøt og puree hjelper på sovingen!

Kanksje flytte han inn på eget rom?

Orker ikke at Marius skal ligge og skrike seg i søvn.Blir gaaal av å høre på! FLERE?????!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Vår gutt begynte også å våkne oftere om natten, ca 3 ganger pr natt og fikk pupp hver gang for da visste jeg at han sovnet med en gang.

Men så begynte vi med at sambo tok han opp første gang han våknet, gjerne i halv 12 tida og vugget han og la han i senga si..Da sov han til kl.4-5, så får han mat og sover ett par timer til. Så det er tydelig at han er ikke sulten de gangene han våkner..Han er bare litt kosesjuk..

Du kan jo prøve dette (en uke når samboeren din er hjemme). Tror det er viktig at det er han som gjør det, hvis du gjør det lukter gutten din MAT!!

Dette hjalp i hvert fall her:-)

Og hvis du har et eget rom til han, så legg han der. Er ingen grunn til at han skal sove på deres rom nå som han er så stor.

Har lest at nattesøvnen har blitt bedre hos enkelte når de har blitt lagt på eget rom også..

Det er ikke på alle at det hjelper å begynne med grøt for å få de til å sove bedre..

Lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Skal flytte han inn på eget rom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...