mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Har spoersmaal til deg om svovel... Maa stroe det rundt huset siden jeg fikk besoek av en meget pen, svart slange i dag. Vet du om det er skadelig for barn og kjaeledyr? Saa ikke noe paa pakken, og har hatt naboer som har gjort det foer, men damen paa butikken skremte meg litt... Usj, maa ha slangen vekk og vil ikke ha besoek av flere...
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Åh,ekle kryp! Mannen min sier det er skummelt...Han sier det er farlig,men står det ikke på greia,da? Vi har også slange her,en sånn cottonmouth.Heldigvis har jeg enda ikke sett den...men gubben har sett den 3 ganger...åååååååååååh,hater sånt!
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Dessuten så sier han at om du har brønn,kan det forgifte brønnen. Men vet ikke om det er helt sant bare fordi han sier det... Det er noe støv man kan bruke,som ikke er giftig,men jeg husker ikke hva det heter. Reb er flink slangedreper, men han har mistet hørselen,så det er sikkert ikke så greit å fange slange for han mer...
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 http://www.pestproducts.com/repelling_snakes.htm Og du,hvis slangen "din" var helt svart,så tror gubben det er en sort som ikke biter. Den spiser dessuten mus. Man kan ha dem til kjæledyr,sier han. :-/ http://www.ces.ncsu.edu/gaston/Pests/reptiles/pages/rat.htm var det sånn den så ut?
mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Dro bare paa den lokale butikken her paa landet, og der hadde de slange gift, men det var Sulfur da i den. Saa naa tror jeg ikke at jeg toer legge det ut siden det skal vaere saa farlig for barn og husdyr=( Men de sa ifra at jeg kunne returnere det da. Jeg faar dra paa Lowes i morgen, og se om de ikke har noe bedre. Er det kanskje Sevi dust mannen din tenker paa? Jeg leste litt paa nettet, og det var foreslaatt... Btw det var en Black Racer Constrictor (men den kveler ikke det den fanger - den biter), og den er ikke giftig. Og den kan bli opp til 6 ft lang. Yikes... Cottonmouth skal man ikke tulle med. De er utrolig giftige, saa tror det kan vaere lurt aa finne noe aa jage den bort med ja...
mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Vil mannen din har kjaeledyr? Har pen svart slange i hagen. Gratis til den som vil fange den=) Denne biter visst som besatt dersom den foeler seg truet. Det var store OBS OBS ved bildet...
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Ja,han sa nå at det heter sevi dust. Nei,han haaaaaaaater slanger. Det er hans svakhet i livet =o) Enda han har spist slange engang i jungelen,da de gikk tom for mat. Taste just like chicken ;o) Nei,fydda..er det en sånn fæl slange,MÅ du jo bare kvitte deg med den. Jeg tror jeg skal kjøpe noen greier selv også,for jeg vil ikke ha dem til gjester rundt huset. Vi har en goldfish pond, uten fisk.Men det er masse frosk der, og jeg har en følelse at den også trekker til seg slanger...så jeg skal få gubben til å pumpe den tørr. Leste på nettet at de føder unger i august og september..levende! æsj...
mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2007 Ja gaar jeg tom for kylling saa faar jeg bare gaa ut i hagen jeg da=) Jeg leste at Lizards (som jeg har helt utrolig mange av), mus, rotter og store insekter tiltrekker dem. Herlig - det er jo bare beskrivelsen av denne nydelige staten det=) Jepp. faa tak i noe som faar de giftige bort - de er livsfarlige de Cottonmouths. Copperheads som det ogsaa er flusst med kan voksne overleve, men smaabarn kan doe dersom de ikke faar behandling utrolig fort. Lo godt da jeg leste forferdete svar paa ulike blogger om at man maatte da ikke drepe disse herlige slangene. Hmpf, dersom de holder seg unna eiendommen min saa skal jeg da absolutt la dem vaere i fred. Saa det samme om smaa slangene. Igjen OBS - giftige baby slanger er enda mere giftige enn voksne - de kan ikke regulere giften de har i kroppen. Nei, naa skal jeg ta kvelden og forhaapentligvis IKKE droemme om slanger. (G hadde mareritt i natt om slanger - kanskje han er sann droemt den gutten min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå