Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*oui, jeg er her! :D *

Skrevet

Har ikke du flyttet enda "Enga"??

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg og vesla er her, ja!

Skrevet

me tooooo=)

Skrevet

Hehe.. Nei..

 

Vi fikk noen problemer me det huset vi fikk..

Måtte si nei til det, pga det som sto kontrakten.. Så derfor har typen mn leita etter et annet hus, så nå flytter jeg den 19.okt.

Men blir da boende i Ål da..

Skrevet

Så det hadde flyttet inn folk der ser du.

Men du får komme deg til Hallingdal, så får vi få til et dib-treff igjen. 1 år siden vi hadde treff sist, så vi får vel satse på et lite "julebord" igjen kanskje?

Hadde jo vært koselig om du ble med!

Ål er jo en flott plass det da, selv om selvsagt Gol er Hallingdals navle *he he*

Skrevet

Huff ja!:(

 

Jeg hadde såååå lyst på det huset, men typen da.. hehe...

Men sånn er det.. Kan ikke få alt man vil, er flere sider ved en sak som må tas hensyn til.. =)

 

Jaaa! :)

Hadde vært kjempefint å fått stelt i stand noe! :)

Er det mange fra dib i Hallingdal da?

Eneste jeg vet om er deg! :P Og meg SNART! :P

 

Hehe, jeg kan ikke uttale meg om Gol og Ål, men vet bare at det er bedre enn Åfjord siden butikken er åpen på søndag! ;) haha:)

 

Skrevet

Heia:)

Jeg er her.. Skal på sjekk på Riksen imorra (pga underlivet) gruer meg helt sinnsykt... Er så redd for at de ikke har noen løsning på åssen jeg skal bli bra igjen:/

 

Skrevet

Her er det butikker åpen på søndag vettu. fra 12 - 18 ;o)

 

Vi var 3 på treff, men det er vel en 8 stk fra hallingdal som jeg vet om. Ikke alle like ivrige dibbere men...

Hol / Hovet (2)

Ål (2 når du kommer)

Gol (2)

Hemsedal (1)

Nes (1)

Dette er steder jeg vet det der dib folk. Så vi mangler vel bare Flå. Tror ikke det er noe derfra. Får holde at mannen min er derfra :o)

Skrevet

Oioi, passer meg utmerket:p

 

Hater at butikker er åpen sånn fra 09-15 f.eks..

Her står ikke vi opp før ca 09-10.

Og bruker endel timer både jeg og Daniel på å komme oss i gang:p Blir bare stress når butkkene er tidlig åpne;)

 

I Stokksund (der søs mi bor) er butikken åpen på lørdager fra 09-15.

Alltid mas og stress for å rekke den butikken på lørdager,

Men i Åfjord er den åpen fra 09-18 da, så det er jo bedre:p

 

Hehe:)

 

 

Så det er "såpass" ja! :)

Det er faktisk utrolig lite folk fra selve Fosen..

Vet av 5 på hele øya.

Stokksund (1)

Åfjord (2)

Ørlandet (2)

 

Og bare i Åfjord er det over 1300 mennesker..

Enten gjemmer de seg her på dib.. Eller så er de bare ikke her!:P

hehe

 

Men, nå må jeg komme meg i seng! ;)

Begynner å bli sent for ei trønderjente for meg (selv om jeg som oftest sitter oppe så sent.. ;) )

 

 

Skrevet

Logget meg akkurat paa, men skal ta meg et varmt bad om en liten stund=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...