Gå til innhold

Slem for morro ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen her inne slemme, bare for å være slemme lurer jeg på noen ganger??

Hvorfor må man være så ekle med hverandre når det ikke er grunn for det og det værste er jo at dere ikke tørr signere med nick en gang.

Kan ikke folk ha problemer uten og bli rakket på? det er jo derfor man har denne siden, så man kan få hjelp og råd med ting man sliter med ikke bare for å fortelle gode nyheter.

Er ikke rart verden er som den er når folk vil såre andre på bare de simpleste måter.

Får vel noen slemme komentarer siden jeg lager dette inlegget, men kanskje det hjelper meg til å skjønne dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig at det er litt sært å bli veldig såret av hva en ukjent person sier til en annen gjennom en nettside. Påvirket det en i så stor grad, er en kanskje ikke helt klar for å være her inne.....

Skrevet

Det er helt greit jeg tåler en støyt selv jeg, men jeg vet at det sikkert ikke er andre som gjør det bare lurer på hvorfor man vil være slem for gøy.

Skrevet

Tja, tåler man ikke å høre at folk er litt uenig med en - jeg har aldri oppfattet en eneste en som slem her, så tåler man ikke å være her - period.

Skrevet

Er ikke det det går på, men du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener så det er helt greit.

Skrevet

Du skriver jo at folk er slemme og rakker ned på andre. La oss si at du forklarer at i forholdet ditt er det vanskelig pga. ditt og datt - folk rakker ned på deg. Det er ikke ondhet eller ment slemt vil jeg påstå - handler bare om at folk ikke er enig i din side, har en mening om det....

Det må en bare forvente om en vil dele ting i livet sitt..

Om det ikke var det du mente, får du klare å gjøre det mer klarere - for da kommer det ikke frem.

Skrevet

Nei den er jeg med på, der er jeg helt enig. tenker mere på feks.dette inlegget (som et eksepel) Hvem har dårligst selvtillit her inne? hvorfor holde på med sånt vet dette ligger på krangle men var det eneste jeg fant som eks.

Skrevet

Tja... Folk er forskjellig, finner forskjellige ting morsomt. Føler seg bedre ved å rakke ned på andre... Og kranglesiden er kranglesiden;-)

Helt klart er folk slemme for morro, sånn er det IRL og!

Skrevet

Jaja folk har forskjellig tidsfordriv, ikke noe og gjøre med det :)

Skrevet

Jeg har undret meg mange ganger hvorfor noen tydeligvis legger igjen folkeskikken når de logger på her. Men det er vel noe i nettets natur? Man får utløp for alle frustrasjoner man evt har over andre i det virkelige livet, og blir hardere mot folk her inne. De kjenner man jo ikke:)

Noen kan sikkert være slem eller si ting mer direkte og "hardere" på nett enn de ville gjort til en person som står foran dem.

Skrevet

Jeg har også reagert mange ganger på at folk slenger dritt til hverandre her. Ikke fordi jeg tar meg nær av det - men fordi jeg synes det er mangel på folkeskikk. Hva er poenget liksom?

Skrevet

Det er jo ofte sånn at dersom man stiller spørsmål ved folks kjefting, så tar man seg nær av det, og da burde man ikke være her... Er det virkelig sånn vi er, vi mennesker? Har vi et iboende behov for å gjøre andre små?

Det er utrolig mange perfekte mennesker her inne... det er iallefall sikkert;)

Skrevet

Jeg tror mye ligger i at det er lett å misforstå hverandre når man bare skriver og ikke ser/ hører hverandre.

Noen skriver lang og utfyllende innlegg, men jeg skriver korte og konsise. Det har flere ganger blitt misforstått som at jeg er sur.

Skrevet

Vel, Pollyanna, jeg er definitivt såkalt "slem" utelukkende for min egen underholdnings skyld, og har overhodet ingen dårlig samvittighet for det heller.

Skrevet

tror nok ikke noen her inne er slemme.. men noen burde vel tenke over hva de skriver.. synes tilbakemelliger som du er dum, teit.. har du ikke et liv, du sender barne ditt rett i døden.. dålig mor.. slike tilbakemellinger er svært unødvendige.. Men ellers så gir jeg en lang en hva en ukjent person på nettet sier om meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...