mai_med_gulljenta! Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 HJELP NÅ SKJØNNER JEG IKKE NOE!!!!!!!! NYTT 22:51 9.10.2007 har et barn på 18mnd, mistet melken min da hun va tre månder gammel!! Nå nettopp begynte de å prikke i puppene å ut kom det noen dråper med melk!!! E dette normalt da?? Ver så snill å legg dette ut på skravle for meg så jeg kan få mange svar!! Blir jo kjempe nervøs her!! Anonym [svar på dette innlegget] Sv: HJELP NÅ SKJØNNER JEG IKKE NOE!!!!!!!! NYTT 23:06 9.10.2007 gravid???=/ noe må d da være..hehe Anonym [svar på dette innlegget] Sv: HJELP NÅ SKJØNNER JEG IKKE NOE!!!!!!!! NYTT 23:16 9.10.2007 Gravid var min første tanke også... Beama med Andrea og bøllefrøet [svar på dette innlegget] Sv: HJELP NÅ SKJØNNER JEG IKKE NOE!!!!!!!! NYTT 23:32 9.10.2007 hjelp ikke si sånn Hadde jo sist mens 19septemper.... Å kommer ikke melken langt ut i svangerskapet?? Å hadde ikke legen sett det da jeg satte inn spiral i dag?? Anonym [svar på dette innlegget] Tilbake til Småtroll 1-2 år
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Det er faktisk helt normalt... (for noen) Min svigerinne hadde noen dråper med melk frem til guttungen hadde passert 6 ÅR, sluttet å amme når han var ca 3 mnd:)
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Normalt at det kan skje ja. Jeg hadde melk i to år etter at jeg sluttet å amme mellomsten. Snart 1 år siden jeg sluttet å amme minsten, og har melk enda. Har du tatt kvalmestillende medisiner fremmer dette melkeproduksjonen....
FrøkenSprøken Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Det er fordi du har satt inn spiral. (Hvis du har hormonspiral da) Hormonene kan fungere slik. Er heeeelt normalt. Så ta det med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå