Gå til innhold

Til dere med akta graco logico s....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var babyen deres da dere fjernet "nyfødt" delen?

Jenta mi er snart 4 mnd, og begynner og vokse litt ut av den, men synes det virker så hardt under!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt jeg.

har samme stol, og tror ikke det er lenge før vi må ta utav den delen. men han er bare 2 mnd

Skrevet

To måneder. Han var blitt for lang for den. Stolen virker kjempefin å sitte i uten nyfødtdelen også ;) Nå som det går mot vinter vil de jo også ha mer klær på, så da blir det litt mer "polstret" rundt dem uansett :)

Skrevet

vi tok det ut før hun var tre mndr.. ble mer i veien enn til nytte... hu koser seg masse hun, klager ikke, tror ikke det er så hardt..

Skrevet

Da var ho 4 måneder, og var liksom for lang så innlegget gjorde ikke særlig nytte for seg. Det ble mye bedre plass i setet etterpå, både ved hodet og ved låra. Bare ta det ut du, setet er ikke hardt!

Skrevet

Vi tok den bort da han var 2 mnd. Nå er han nesten 4 mnd, og stolen er strax for liten. Når vinterdressen kommer på, passer den ikke lenger. Er veldig skuffa over dette. Nå har vi riktignok en stor gutt, men regna med at den skulle holde leger allikevel...

Skrevet

Tok det ut når han var mellom 3-4 mnder.

Ser ut til at vi også må kjøpe oss ny bilstol om ikke altfor lenge, det begynner å bli trang når han får på seg vinterklær. Synes dette er veldig skuffende i og med at den er beregnet på babyer opptil 13 kg. Gutten vår er 4 1/2 mnd, veier rundt 7,5-8 kg...

 

 

 

 

Skrevet

Dere vet at dere kan justere selene slik at de blir lengre? på undersiden av stolen.

Skrevet

Jada. De er justert til max lengde:-)

Skrevet

lilleknøtta er også på tur å vokse ut av stolen:(

eller det vil si, stolen kan hun nok bruke en stund til, men selene er på max. Snø og kaldt her i nord nå, så fleecedressen kom på idag, og dermed var det ikke mer å stille ut på selene. litt teit spør du meg..

Hun er akurat bikka 4 måneder, veide 7120 på 3-mnd kontrollen, så hun er jo ikke akurat lita da;)

Lurer veldig på hvordan stol vi skal kjøpe nå...

Skrevet

Så rart at stolene blir for små allerede! Jenta mi er 8 måneder, 70 cm lang og 8060 tung. Selene har vi akkurat flyttet opp på øverste hakk og ho har god plass i stolen!!

Skrevet

Vi tok ut nyfødtinnlegget når han var rundt 2 mnd..

 

Nå har vi bytta sete.. Ble for trangt. Han er 9500 gram og 74.5 cm.. (7 mnd) :-)

Skrevet

har dere justert selen på bredde siden?. har en på over 8 kg 70 cm lang og virker ikke som den er liten enda, husk at veksten stabiliserer seg mer nå.

Skrevet

Når barnet blir for langt i de stolene, vil det måtte sitte noe framoverbøyd med hodet. Fordi stolen helt øverst buler noe ut. Små barn er jo veldig forskjellige i vekst, så det er klart at noen må bytte ut det setet tidligere. Tror det holder til lille vennen er max fire måneder her. Førstemann passet ikke de minste bilstolene mer enn et par måneder, og noen passa han ikke i det hele tatt ;) Og ja, man vet da at man kan regulere selene! Noen babyer er bare større enn andre ;) Dessuten er jo ikke en baby lenger nyfødt, når han er to måneder ;) Og HI`s baby er jo 4 mndr....

Skrevet

Han var vel ca 3 mnd, men nå er han blitt 5 mnd og 68 cm (valdig lang rygg) så vi må snart bytte til sete nr 2. (vi har izi kid 0-18 kg etter størstegutt, som neste sete)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...