AE❤️ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor gamle var babyen deres da dere fjernet "nyfødt" delen? Jenta mi er snart 4 mnd, og begynner og vokse litt ut av den, men synes det virker så hardt under!
Mamma til M07 & M09 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 dytter denne litt jeg. har samme stol, og tror ikke det er lenge før vi må ta utav den delen. men han er bare 2 mnd
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 To måneder. Han var blitt for lang for den. Stolen virker kjempefin å sitte i uten nyfødtdelen også Nå som det går mot vinter vil de jo også ha mer klær på, så da blir det litt mer "polstret" rundt dem uansett
MissUnderCover Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 vi tok det ut før hun var tre mndr.. ble mer i veien enn til nytte... hu koser seg masse hun, klager ikke, tror ikke det er så hardt..
En liten mamma Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Da var ho 4 måneder, og var liksom for lang så innlegget gjorde ikke særlig nytte for seg. Det ble mye bedre plass i setet etterpå, både ved hodet og ved låra. Bare ta det ut du, setet er ikke hardt!
Fia tobarnsmor Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Vi tok den bort da han var 2 mnd. Nå er han nesten 4 mnd, og stolen er strax for liten. Når vinterdressen kommer på, passer den ikke lenger. Er veldig skuffa over dette. Nå har vi riktignok en stor gutt, men regna med at den skulle holde leger allikevel...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Tok det ut når han var mellom 3-4 mnder. Ser ut til at vi også må kjøpe oss ny bilstol om ikke altfor lenge, det begynner å bli trang når han får på seg vinterklær. Synes dette er veldig skuffende i og med at den er beregnet på babyer opptil 13 kg. Gutten vår er 4 1/2 mnd, veier rundt 7,5-8 kg...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Dere vet at dere kan justere selene slik at de blir lengre? på undersiden av stolen.
Fia tobarnsmor Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Jada. De er justert til max lengde:-)
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 lilleknøtta er også på tur å vokse ut av stolen:( eller det vil si, stolen kan hun nok bruke en stund til, men selene er på max. Snø og kaldt her i nord nå, så fleecedressen kom på idag, og dermed var det ikke mer å stille ut på selene. litt teit spør du meg.. Hun er akurat bikka 4 måneder, veide 7120 på 3-mnd kontrollen, så hun er jo ikke akurat lita da;) Lurer veldig på hvordan stol vi skal kjøpe nå...
En liten mamma Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Så rart at stolene blir for små allerede! Jenta mi er 8 måneder, 70 cm lang og 8060 tung. Selene har vi akkurat flyttet opp på øverste hakk og ho har god plass i stolen!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Vi tok ut nyfødtinnlegget når han var rundt 2 mnd.. Nå har vi bytta sete.. Ble for trangt. Han er 9500 gram og 74.5 cm.. (7 mnd) :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 har dere justert selen på bredde siden?. har en på over 8 kg 70 cm lang og virker ikke som den er liten enda, husk at veksten stabiliserer seg mer nå.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Når barnet blir for langt i de stolene, vil det måtte sitte noe framoverbøyd med hodet. Fordi stolen helt øverst buler noe ut. Små barn er jo veldig forskjellige i vekst, så det er klart at noen må bytte ut det setet tidligere. Tror det holder til lille vennen er max fire måneder her. Førstemann passet ikke de minste bilstolene mer enn et par måneder, og noen passa han ikke i det hele tatt Og ja, man vet da at man kan regulere selene! Noen babyer er bare større enn andre Dessuten er jo ikke en baby lenger nyfødt, når han er to måneder Og HI`s baby er jo 4 mndr....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Han var vel ca 3 mnd, men nå er han blitt 5 mnd og 68 cm (valdig lang rygg) så vi må snart bytte til sete nr 2. (vi har izi kid 0-18 kg etter størstegutt, som neste sete)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå