Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg finnes ikke prganisert. Eier ikke rutiner. "Ser' rotet,men aner ikke hvilken ende jeg skal begynne i. Saa begynte mannen min i gaar. DET digre prosjektet. Og han klarer det veldig mye bedre enn meg. Er det rart jeg naa har ansatt han paa fulltid? Han syntes ikke det var et godt forslag... Men det synes JEG!
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Skjønner deg godt jeg, at du "ansatte" han ) Kjempelurt det da. Her er det nok omvendt. Jeg vil gjerne ha rutiner og orden, mens de eldste ungene (mannen inkl) synes ikke det er såååå nøye ) Har dere kommet i orden etter flyttingen? Dere flyttet jo ganske langt også. Helt annet klima også?
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jøsses så masse *også* det ble da.. Trøtt ser du, så blir det litt ensformig tankegang her! Sitter oppe for å vente på at magen skal roe seg litt. Normalt er jeg i seng på denne tiden...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, er dette et trønderfenomen??? Jeg er å slik! Når jeg er sammen me typen min er det HAN som rydder.. Klarer ikke å se det rotet, men jeg blir bare utmattet av å se på det og ANER ikke hvor jeg skal begynne.. hehe
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Vi flyttet 150 mil. Jeg VIL ha et ordenshjem som er rent,pent og strøkent til enhver tid,men klarer det ikke. Det er nesten som å gå to skritt fram,og tre tilbake,når man er en villbasse av en krabat som minsten er. Så jeg tror ikke det skjer på mange år enda,at alt er fint her. Vi har dessuten ikke helt kommet i orden enda,fordi jeg var så ivrig på å pusse opp tre rom før jeg pakket ut alt. Nå er gjesterommet helt støkent, men det er jo ikke der inne vi bor. ;o) Jeg er treg,og innrømmer det. Men mannen har hatt et par veldig gode dager,og siden han var i militæret i såmange år (17),så kan han mer ang organisering enn meg...
Nit@™ Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg rydder og ordner her, så kommer unga hjem.... Det går 10 sekunder og huset ser ut som et lite katastrofeområde! ;o) Har lært meg til å trøste meg med at så lenge det er reint under alt rotet får det være med det! Har også en liten villmann her, som MÅ tømme ut alle lekekassene i stua ;o) Første han gjør om morgenen! Ja, ja, dere kommer vel i orden etterhvert. Rom ble ikke bygget på en dag vettu! Kjekt med militærmann. Han kan sikkert det med å være strukturert og organisert. Kanskje han skulle starte bootcamp for norske "dorske" mannfolk? ;o) Jeg kan kanskje komme på en kandidat og sende nedover ;o)
mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Hi hi, her er det omvendt=) Gubben kan vaere veldig flink naar han vil altsaa, men jeg har visst bortskjemt han noe enormt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå