litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor lang tid tok det fra dere tok den ut til første mens kom?
MammaTilTre? Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg brukte hormonspiral mellom barna mine. Men jeg hadde normal mens selv om jeg brukte hormonspiralen da. Og jeg ble gravid på den første eggløsningen etter at den var fjernet.
jente og gutt Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg blødde litt med en gang, så kom mensen som valig måneden etter, så ble jeg gravid.
Venter på 3_de spire Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tok ut spiralen 10.september og fikk mens samme dag, har ventet på å få mens mandag, men den har ikke kommet enda.... Håper på at den ikke kommer heller....
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 hmmmm.... burde vel egentlig komme innen en måned burde den ikke. Jeg tok ut 11.september men intet enda. Mens den var i blødde jeg bittelitt av og til men ikke i noe spes syklus. Har testet meg så vet jeg ikke er gravid enda..... får vel bare vente og se da... håper heller ikke den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå