Monajenten Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har søkt på to jobber, Glitter og Friis. Har jo ikke fått dem, og får dem heeelt sikkert ikke heller, men hva kan man forvente å få i lønn i den type jobber?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg jobber ikke der, men jeg vet at lønnen som regel ligger fra 110 til 125 kroner i timen... Sånn ca... Mange jobber er det tillegg etter visse tider på dagen + spesielt lørdager.
Monajenten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hmmmjaaa, det er jo ikke noe særlig:-/ Vet jeg skal få høyere lønn med utdannelsen min, men så får jeg jo ikke jobb som det da....:-/ Vil liksom bare få meg en jobb for å komme i gang ihvertfall.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Butikk er liksom ikke det stedet hvor man tjener mest... Men du kan få en god del gode tillegg etter et visst tidspunkt og i helger som sagt... Jeg tror det varierer fra butikk til butikk. Tror allikevel ikke du skal ha for høye forventninger. Det er kjedelig og dumt når man ikke får jobb innen det man kan og vil drive med... Men det er likesågreit at du får deg en jobb nå, så får du hvert fall gjort noe;-)! Er det små butikker du har søkt i...? Kan vær litt kjedelig da, blir du som oftest stående alene i flere timer.... Ikke spør meg hvordan jeg vet alt dette - haha... Men jeg bare hører ting her og der... Så er jo ikke sikkert alt er helt 100%... Men vet det er sånn ca. sånn
Monajenten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg vet. I Friisbutikken ihvertfall, er man alltid alene. Kjeeeeedelig. Har ikke såå lyst å jobbe der, hehe, men må bare få meg en jobb:-/ Tror ikke det er noe tillegg her, men jeg har jo ikke peiling da. Hmmm...får vel ikke komme på intervju en gang:-p Hvor tjener man bedre da? Assistent på kontor? Give me a job:-p :-/
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Det er jo kjedelig å stå alene! De fleste butikker har noe tillegg... Det er jeg ganske sikker på;-) Men det behøver jo ikke å stemme!! Hvor man tjener bedre? Vel, jeg vet at man kan tjene ganske godt om du jobber på lager;-) Hah... Jeg vet ikke hvordan jeg har hørt alt dette en gang!! Ellers bør du vel ha en viss grad av utdannelse for å tre inn i en god del andre yrker. Vet ikke hvor mye en assistent på kontor tjener. Varierer nok veldig..... Du kan tjene veldig bra og dårlig;-) Kommer an på om firmaet er privat eller offentlig og hvor mye de er villig til å betale deg;-) Jeg skulle skaffet deg en jobb hvis du hadde bort i Oslo vøttø
Monajenten Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2007 Dytter denne opp jeg, må jo være noen som jobber i butikk:)
suseduse Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 stort sett alle har tillegg, og de er ca 24 etter 6 hverdager, og 42 ørdager.. er ikke mye å skrike etter.. matvare er egentlig bedre betalt (jobbet begge steder) og man er aldri aleine
☆Monkey Business☆ Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg jobber i butikk.....der har vi tarifflønn, så jeg har ca 134 kr i timen, så er det jo div tillegg.....synes ikke det er så altfor ille....
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Det kommer ann på annsinitet, og hvor gammel du er, er du over 25 . jeg jobber i interiørbutikk og har 138 kr i timen, er over 25. kveldstilegg etter seks i ukedagene er på kr 21 i timen, lørdag fra ett til fire kr 42 i timen....
Monajenten Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 Ok, takk for svar. Hvis det er min. 120 kr timen, så er det jo greit i starten. Må jo ha noe å leve for også Er ikke over 25, men har jobbet i butikk for noen år siden. Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå