Gå til innhold

VONDT i venstre siden! Hva er dette da??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På venstre side, ved hoftebeinet, har jeg vanvittig vondt!! Akkurat som stikkninger... hva har man der da?? blindtarmen som har forvilla seg bort? høhø.. gjør kjempevondt når jeg går :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det har ikke noe med fødselen å gjøre? Altså infeksjon i livmora etter fødsel?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er det så langt "bak" da? har man eggledere og sånt helt ut dit?? håper ikke det er noe infeksjon :( Det svei og klødde litt når jeg var på do istad, men jeg hadde sopp, og tok en kur samme dagen han ble født, så er jo ikke sikkert den fikk tid til og virke.. men merka jo ikke noe før nå, og nå er han jo 1 mnd gammel..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har også hatt smerter i magen nemlig...vesla er 18 dager, eller nå blei hun nettopp 19 dager!:P Hadde også sopp da jeg fødte, og har det enda...blir jo værre av å ha bind, men heldigvis trenger jeg ikke bruke det lenger, og da klør det mindre. Da jeg forklarte symptomene til ei venninne sa hun noe om sånn betennelse, så det var derfor jeg spurte. Jeg har smerter på begge sider da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ah.. eg skjønar... Jeg tror ikke jeg har hatt sopp hele tiden, men kan jo være det kom igjen.. AGG! Hm, nei jeg har ikke vondt på begge sider, og det var litt bedre i dag, heldigvis! God bedring til oss!

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen din er, men det kan jo være eggløsningssmerter.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

han er 5 uker i morra, ,og jeg slutta og blø for en uke siden, så jeg får da for guds skyld ikke håpe det!

Men har man eggledere så langt ut som til hoftebeinet da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...