Gå til innhold

Finnes det en annen plass hvor man kan snakke med andre i samme situasjon?


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Her inne skjer det jo aldri noe.....

Vet at det er mulig å gå på FUB/Ønskebarn, men finnes det en annen side hvor man ikke må betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt inntrykk er at det er Ønskebarn som er det mest aktive forumet når det gjelder adopsjon. Men nå er du jo gravid, så da er det kanskje ikke så farlig like vel...;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantes for noen år siden et ganske aktivt adopsjonsforum p doktoronline.no, men jeg aner ikke om det fremdeles finnes og hvorvidt det er no' liv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fra 1. november må man betale, men jeg trodde det kun gjaldt for og lage/beholde dagbok, og lese i andres??? Trodde ikke man måtte betale for og være inne på forum....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adopsjonsdiskusjonen er høyst levende på Ønskebarn!

Det meste av forumet er åpent for alle! -det er kun tilgang til dagbøker og "spør ekspertene" som er forbeholt betalende medlemmer av foreningen.

Altså: Adopsjonsdiskusjonene, både generelle og ang. spesifikke land er åpne for de som ønsker å ta del i de! -krever ikke noe mer enn de krever her inne: et registrert brukernavn.

 

Og sånn bare for å klargjøre det med betaling: det er ikke internettforumet du event. nå melde deg inn i, det er foreningen Ønskebarn, som jobber for alle som trenger hjelp til å få sitt Ønskebarn, være seg via ivf/icsi, adopsjon, fosterbarn, besøkshjem. Foreningen har i de siste årene stadig forkusert mer på adopsjon, og etter hva jeg leser, kommer satsningen bare til å øke.

 

Velkommen inn som brukere av forumet!

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er medlem av ønskebarn! Det er en god sak, de jobber aktivt for våre rettigheter... Jeg anbefaler å bli medlem, det koster jo nesten ingenting!!!

 

Men for de som ikke vil bli medlem så er forumet fremdeles gratis. Det er bare dagbøkene og 1 medlemsbasert underforum som ikke er tilgjengelig, ellers er alle de andre underforumene tilgjengelig, også det om adopsjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...