Gjest tjoheisann Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 'Brunkremene' er jo helt håpløse - legger seg bare stygt og kunstig utenpå, og er jo helt håpløst å påføre uten tykt lag med annen krem under. Finnes det noe annet som gir litt mer naturlig resultat?
Turtle Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 blander litt foundation i dagkremen min jeg. jevnt resultat
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Dermalogica sin er suveren.Den heter sheer tint moisture.Og den er på tube! Bare det er et argument for å kjøpe den. Estee Lauder har også en, vet jeg. Tror den hører til Daywear-serien. Tror du får rimelig mange alternativer hvis du tar deg en tur innom parfymeriet. Blande foundation og fuktighetskrem er også et alternativ, men det blir mer klin.. Men så kan du jo selv variere hvor dekkende du vil ha det.
En rosa og en blå :) Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Det har kommet en ny en nå som er reklamert på tv. prøv den da ve,l husker ikke merket i farta da ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå