fru.britta Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 nå klikker jeg snart...har kjent en ekkel stinkende lukt i noen deler av huset etter at vi la ut musegift...har aldri kjent denne lukten inne før,lukter så rottent!æsj og æsj...lukter spesielt ille når jeg lukter ned mot gulvet..har mistanke om at de kansje er noen som har tatt kvelden under gulvet..noen som har samme problemet og hvor lenge lukter dette?det har stinka her i sikkert 3uker nå:(brenner røkelse og lukte lys døgne rundt:)
Miss Dynamite Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 jeg hadde det.... også etter at jeg la ut musegift... fikk en fra skadedyr kontrollen til å komme, og viste seg rett og slett at det var musa som råtna inni veggen..skikkeli nasty!!! hmm... han sprayet et middel, som gjorde at lukten forsvant!
Mummimamma:-) Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Du har nok en død mus eller rotte som ligger et sted - kanskje inni en vegg? Er det en mus går det over etter en-to uker, er det en rotte tar det nok en måneds tid. Vi har akkurat flyttet inn igjen på soverommet nå - det er helt grusomt! Det er bare å lufte godt og vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå