gutt+jente+knøtt Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Noen som kan anbefale noen? Voksi, eller vanlig dunpose?
Go`mamma`n... Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Odenwälder - andedun. Kjempe fornøyd!
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Teutonia lammeskinnspose og odenwälder lammy xl
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Odenwälder dunpose - den er helt herlig! Gleder meg til å ta den i bruk til vinteren! Det er forøvrig den som svaier på høyresiden her nå :-)
plutseligbolle Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 voksi. litt lite plass til den i quinny men varm og gog og anvendelig.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Odenwälder dunpose. Ekspeditøren på barnas hus mente lammeskinn inni var smør på flesk, for jeg tenkte selvsagt på den Odenwälder lammy. Ikke vet jeg, men tror nok den dunposen holder i massevis. Voksi mente han det ble så mye styr med, slik at ungen føler den får tvangtrøye på seg. (Når ungen blir eldre selvsagt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå