rosa og en blå Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/09/514570.html
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 håper det ikke var langt ned da..høhø...
rosa og en blå Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 hahahahaahahahaahaha... han fikk fallskjerm da..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 hærregud!!! du kan ikke skremme folk på den måten, var så vitt jeg turte å sjekke linken!!! men stakkar familie da:( kan jo bli en morom historie med årene:)
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Herregud... Den kapteinen kan umulig være far selv..! Menneh... 4 år gammel og tåteflaske? (MÅ jo dra frem noe, hehe)
rosa og en blå Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 ja. men eg tenkte at det bere var flaske da.. og avisa skrev "tåte" -såg for meg en imsdalflaske el noe slikt eg da.. men ja.. litt sjukt om han er 4år og får flaske?? øøø..
Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Kan hende de bare ville han skulle suge paa den naar flyet tok av?For aa hjelpe paa propping i oerene?
Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Naa har jeg lest en del av kommentarene fra folk, og jeg maa si mange ikke skjoenner noe naar det gjelder hvor forskjellig barn kan vaere/oppfoere seg. Jeg har reist masse med mine barn.og det har stort sett gaatt greit. Men jeg har en gutt med adhd, og da er det ikke oppdragelsen paa gutten som mangler,naar sanne barn ikke greier fks sitte stille, eller la vaere aa krangle eller provosere. Her er fks et av svarene,som jeg tar meg den friheten og kommentere: "Det burde ha vært førerprøve for småbarnsforeldre, de som ikke består får ungen beslaglagt. Mer hensynsløse mennesker skal man lete lenge etter. Virker som de har lagt igjen fornuft og folkeskikk på fødeavdelingen, de blir jo helt åndssvake. Hva faen tror de at de er? Hva får de til å tro at de har all verdens rett til å gjøre livet surt for andre mennesker? De har selv valgt å få barn, så får de pokkermeg ta konsekvensene av det også. Fly og lange reiser er ikke noe for små barn, det må da foreldre kunne fatte og begripe? Skal de på død og liv reise får de sørge for barnepass, eller kjøre bil så de bare plager seg selv. Jeg tar da for helvete ikke med meg bikkja på flyet heller, selv om den ikke hadde sagt et pip. Det handler om respekt for andre foran egoistiske behov" //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ( Saa lange flyreiser er ikke noe for smaa barn, Ja,det er forstaaelig. Flyreiser er ikke mye for voksne heller, spoer du meg! Men at en saann oppstadnasig fyr skal sitte og si at folk ikke skal ha med seg unger paa reise, og heller skaffe barnevakt, da blir jeg bare irritert! Sikker paa at dette er en person som ofte reiser til syden,og er fyllesjyk paa veien hjem,og ikke taaler en dritt av noen som helst........ grufff!!!!
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Nå gruer jeg for å fly med 3 barn... Når jeg skulle møte curlymor i fjor,så tok jeg toget til flyplassen. På toget var det masse folk, og minsten, som da var bare 9 mnd, var skikkelig sur og grinete. Han skreik og skreik, og plutselig hører jeg en sinna stemme baki kupèen rope "få den ungen til å være stille!Gi han en smokk eller noe!" Ble lettere sjokka over at en vilt fremmed blandet seg i en baby som gråt. Prøvde bysse han,men til ingen nytte. Plutselig kommer denne mannen løpende bort til oss,og legger handa på barnet mitt! Jeg ble så paff! "jeg har varme hender", sier denne rare fylliken. Han trodde han skulle klare roe en baby mer enn mamman kunne??! Selvsagt skreik han bare mere,og jeg reiste meg og gikk på doen med han.Makan til fyr! Forventer virkelig folk at det skal være musestille barn på tur??? Skal ta 3 fly med ungene mine i desember,og jeg svettet kjempemye i fjor,på tur helt alene over atlanteren med baby. Og han skreik skikkelig innimellom,uten at jeg fikk gjort så mye med det. Det er ikke lett å reise på tur med barn. Men det er verre med sytete voksne,synes jeg. (vedr han jeg siterte lengre oppe). Gruer til reisen nå....
mammaen til G & A Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Skjoenner deg saa inderlig godt... Ikke mye moro aa foele seg helt isolert i et lite sete i saa mange timer - hverken for stor eller liten. Har dessverre hatt et par episoder selv med eldstemann. Foerste turen til Norge saa hadde han oere betennelse, og det gjorde selvsagt vondt paa opptur og landing. Vi troestet saa godt vi kunne, men det var ikke mye som hjalp. Kommentarene jeg fikk var mere morsomme i ettertid, men da jeg fikk dem saa tok det masse aa svare snillt tilbake. Flere spurte nemlig om jeg hadde proevd aa vugge gutten. Hallo - der hadde jeg gaatt opp og ned midtgangen fra oest kysten i USA til Island og vugget og sunget hele veien. Gubben hjalp til naar armene mine ble helt numme. Siste turen jeg tok over dammen med bare gutten saa var han kjempe snill. Han satt pent i setet sitt og var kjempe klar til aa fly. Damen foran gutten min snudde seg rundt og ga han noen faele blikk, sukket og bar seg. Til slutt saa begynte gutten min bare aa graate, han var livredd damen. Jeg var saa sint at jeg kunne ha hoppet over sete ryggen og gitt henne en durablelig lekse... Men var flink og roet gutten min istedetfor og han sovnet i fanget mitt. Det at man skulle hatt barne pass istedetfor aa ta dem med paa fly... He he, hadde ikke det vaert lettvindt? Bare saa synd at mine maa fly langt saa de faar sett hele familien til mammaen en gang iblant da... Og btw Northernlights fulle nordmenn kan vaere mye vaerre enn smaa barn som graater litt. Og de to eldste kan hjelpe til med minsten, saa du skal se det skal gaa saa bra saa.
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Huff,det er virkelig ikke noe morsomt... Sist jeg reiste med B,spurte jeg barnelegen hva jeg kunne gjøre,for jeg gruet meg sånn for å reise med han. Han sa jeg kunne gi han ei tsk med benadryl,og det gjorde jeg like før take off. Gutten slukna innen 15 minutter... Og sove hele veien over dammen =o) Heldigvis er han eldre nå, men det kommer nok til å krible i beina når han skal sitte så lenge. Men jeg tror de har sånn playstation på flyet,så har han noe og gjøre. Jeg får nok god hjelp av storesøster =o) Håper vi overlever turen på alle vis ;o)
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 Sånn er det nå engang når man reiser med barn. Jeg tok "lightrail"en gjennom byen her en dag, og mini gjorde seg ut like etter avgang... Fullt tog og bæsjebleie? Hmm... Mamman var svett og ungen rød i toppen når vi kom fram, men de aller fleste hadde nok full forståelse... Jeg reiser iallefall med fly selv om jeg får barn! Legger liksom ikke livet på vent i 15 år av den grunn. Og jeg tror både ungen og andre passasjerer har det helt fint! Makan!!
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg reiser likevel jeg også ;o) Og bæsjer de ut seg,så får de bare kjenne lukta en stakket stund...ikke mye å gjøre med det,om doen er opptatt eller man må skynde seg fra A til B. Jeg har prøvd å ringe den dama i Norge for å spørre hvilket hotell hun brukte i NYC,men hun er ikke hjemme enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå