Plutseliten :) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Imorgen får jeg noen timer fri på formiddagen.Minstemann skal kose seg hos mormor og morfar Sitter her med listen min over burde ha gjort....og mest lyst å gjøre litt av alt.Så tror det blir bittelitt vasking av hus,et par venninne telefoner,endel shopping,laaang lunch uten banan i håret,leverpostei i ansiktet og yogurt på genseren. Kanskje lese litt,rydde og hvile ) Som dere skjønner er drittmedisinen ute av kroppen,formen er på topp og jeg må forte meg før riksen bestemmer seg for at.... vi_prøver_en_gang_til ... Gleder meg til i morgen )
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hei plutseliten Jeg håper du finner ut at du vil bruke denne dagen på noe som gjør at du føler deg frisk og fri! Kos deg maximalt i dag!!! god klem fra
Hobbyfotografen og Em Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan gikk det? Shoppet mye i dag? Vært på shopping i dag vi også.. Går det bedre med deg? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå