mamma til 2 små:=) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har vondt i ryggen..ikke konstant men kjenner skikkelige tak som stråler over hele ryggen.Fra rompa til skulderbladene...Er også stiv og støl i luskene... Er dette en beskrivelse på bekkenløsning? Spør her pga dårlig aktivitet på bekkenløsnings debatten:=) P,S Jeg klarer ikke stå rett opp og ned lenge....Har problemer f.eks når jeg står i kø eller lager mat må liksom krumme ryggen
-ak- Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 høres ut som dette kan være en form for smerter pga bekkenløsning ja. har hatt disse smertene selv, men har utviklet seg og blitt mye verre nå. men smertene kan være ganske forskjellige fra person til person.
*Lykkeliten* Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det høres ut som bekkenløsning. Du må bare ta det med ro, i verste fall få sykemelding, hvis du e på jobb. Det er godt for både deg og barnet at du ikke stresser. Kos deg! =)
Micha.. Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 det kan være bekkenløsning men det høres også ut som at det kan være en låsning enten i bekkenet eller i korsryggen, få det sjekket du så slipper du kanskje å lide unøvendig mye!
mamma til 2 små:=) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar! Jeg har bestilt time til kiropraktor så det blir litt spennende...noen som går til behandling?Erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå