Gå til innhold

noen med kjenskap til I`ts learning???


Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikke lastet opp oppgaven min (slik at læreren kan lese den)

husker ikke hvordan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg bare kopierte hele oppgaven og la det inn i tekstboksen...

Men det var når jeg ikke fikk lagt inn dokumentet da...

 

Men husker helt nå, dessverre...hehe...Kanskje sende en mail/ringe læreren din og høre hva du skal gjøre...kanskje?

 

 

Skrevet

hvilken teksboks??? helt blank her, og GANSKE stressa

Skrevet

Hei.. du skriver den i word dokument, så trykker du på lever oppgave, så finner du filen din, så trykker du på last opp fil så sender du den:)

Skrevet

Øverst på høyre side pleier det å komme opp en notis når du har innleveringsoppgaver, klikk på denne notisen så kommer det opp en link hvor det står lever besvarelse. klik på denne, da kommer du inn der hvor du leverer oppgaven. Her kan du skrive en liten beskjed som kommer i tillegg til oppgaven dersom du ønsker det. Over denne rubrikken er det en tom rute og ved siden av den står det last opp fil. Klikk her. nå skal du kunne finne en knapp hvor det står browse, klik på denne så kan du lete gjennom filene på din egen pc. klikk på ønsket fil og trykk på last opp fil. Da skulle det være i boks mener jeg å huske. Tvi tvi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...