Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 får ikke lastet opp oppgaven min (slik at læreren kan lese den) husker ikke hvordan.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Tror jeg bare kopierte hele oppgaven og la det inn i tekstboksen... Men det var når jeg ikke fikk lagt inn dokumentet da... Men husker helt nå, dessverre...hehe...Kanskje sende en mail/ringe læreren din og høre hva du skal gjøre...kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 hvilken teksboks??? helt blank her, og GANSKE stressa
Mammaen til Celine:-) Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hei.. du skriver den i word dokument, så trykker du på lever oppgave, så finner du filen din, så trykker du på last opp fil så sender du den:)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Øverst på høyre side pleier det å komme opp en notis når du har innleveringsoppgaver, klikk på denne notisen så kommer det opp en link hvor det står lever besvarelse. klik på denne, da kommer du inn der hvor du leverer oppgaven. Her kan du skrive en liten beskjed som kommer i tillegg til oppgaven dersom du ønsker det. Over denne rubrikken er det en tom rute og ved siden av den står det last opp fil. Klikk her. nå skal du kunne finne en knapp hvor det står browse, klik på denne så kan du lete gjennom filene på din egen pc. klikk på ønsket fil og trykk på last opp fil. Da skulle det være i boks mener jeg å huske. Tvi tvi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå