3englebarn Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hei alle sammen! Nylige opplevelser jeg tenkte jeg skulle dele med dere. . .Har slitt med smerter i underlivet de to siste ukene. Stikkende smerter, murring og presslignende ubehag. Det har minnet meg om sympt. på grav.( har tre barn) Var på legevakten og fikk negativ hcg prøve. (venter mens i morgen ca.) Fikk også beskjed at trådene på spiralen hadde trukket seg opp, så legen der ville ikke prøve å få den ut. I tillegg mente han at det var en muskelknute på livmoren som forårsaket smertene. Og så var livmoren noe forstørret. Så ble jeg sendt til fastlegen i dag, som mente at sånne hcg prøver ikke var helt til å stole på og at det kunne være en tidlig graviditet. Klemte og kjente utenpå magen, men sa at han syntes ting kjentes ganske så normalt ut bortsett fra at jeg var litt øm. Beg å blø litt etterpå. Regnet med at mensen var i gang. Ble send videre til gynekolog, som tok ultralyd. Ingen muskelknute. Alt var fint, bortsett fra en hevelse rundt spiralen som lå litt for langt nede. Kunne ha blitt en infeksjon, hvis jeg ikke hadde fjernet den. Gynekologen sa også at det var mulig å få en kjemisk allergi reaksjon av kobberspiralen, selv etter flere år. (har hatt min i tre år) Fikk en resept på p-plaster, som jeg skal bruke inntil irritasjonen (eller det lille såret) etter spiralen har blitt bra. så kunne jeg vurdere ny spiral evnt hormon. . Plasteret skal settes på 1. blødningsdag. Har blødd litt i dag så trodde jeg var igang, men nå tror jeg det bare har vært pga undersøkelsen og fjerningen av spiralen . Har sluttet helt å blø jeg nå, men "pressingen" og murringen i underlivet er der fortsatt. Dette kan jo bli noen spennende dager.Får vel vente litt med det plasteret. . Men hcg testen var jo negativ, så får forholde meg til det foreløpig. Mange rare leger med rare oppfatninger, det er sikkert og visst:-)
SheWitch med nr to Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Går fint an å bli gravid på kobberspiral, det er jeg et levende bevis på ;o) Lykke til, håper det går den veien du ønsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå