Elipepsi Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hjelp! Da jeg tok en test for en times tid siden var den negativ. (Etter ti minutt også) Når jeg kikket på den nå, var den svakt positiv.. What now? Skal jeg fortsatt behandle den som negativ, eller må jeg ta en ny? Dumt å ikke hive testen først som sist tydeligvis..
*Super*Mamman* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hei du. Sist jeg var gravid fikk jeg først negativt svar.. Tok meg en middagslur, og da jeg voknet var den positiv.. dette ertter ca 1 time .Stemte iallefall på meg...På deg å sikkert . Så gratulerer da:)
Elipepsi Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Oi.. Da må jeg ta en til om noen dager tenker jeg Once again: OI!!
Elipepsi Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 åååh.. Nå løper tankene av med meg, og jeg får ikke sove. er bortreist og vil ikke ringe samboeren min Sukk.. Og kanskje er det heller ingenting å ringe om.. Suuukk..
SuperGlad Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 etter de ti minuttene man skal vente før man har resultatet av testen, så er det som vises i vinduet ugyldig. men ta en test om noren dager igjen, så kommer det forhåpentligvis en strek innen de ti minuttene.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Slik jeg har forstått det så er det best med digital test. Da blinker det gravid eller ikke gravid i vinduet, og da slipper du å tyde streker. Lykke til! )
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Har også hørt at testen er ugyldig etter en liten stund. Ville uansett tatt en til for sikkerhets skyld...
Mininni Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Det står på alle tester jeg har tatt at resultatet ikke må leses av mer enn ti minutter etter testen er tatt, fordi man da kan få et ugyldig resultat - og jeg tror dette nettopp dreier seg om at negative tester kan bli til positive. Som noen skrev: Ta en digital test, der er det intet rom for tolkning, det står "gravid" eller "ikke gravid", så da slipper du å lure i det hele tatt
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tok en test en gang som viste negativ, men som viste positiv etter en stund. Den var negativ. Men håper du har flaks. Ta en ny test i morgen (vet det er pyton å vente, men...) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå