Gå til innhold

Lyst å male gangen, fargetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg skulle friske opp gangen litt og male en ny farge. Har halvpanel og strie som nå er malt i samme farge, type gråhvit. Jeg kunne tenkt meg og malt panelen i en farge og stria i en annen farge. Gjerne en bruntone. Vil det bli pent tro, og har dere forslag til farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lys toscana er en fin farge:)

Skrevet

Vet du, den har jeg i stua og er ikke helt fornøyd med den..En venninne har den hos seg og der er den fin, men ikke i vår stue. Har latte i den ene gangen og er mer fornøyd med den fargen.

Skrevet

har den på soverommet mitt, og kaffelatte i stua:) synes begge er veldig fin... er jo sååå mange fine farger da, så lykke til på jakten:)

Skrevet

Takk for det! Er jo så lett å gå seg vill i denne fargejungelen. Får vel bare prøve meg litt fram tenker jeg :)

Skrevet

Kommer jo litt ann på str osv,men jeg synes det er kjempe fint med f.eks latte på alle veggene utenom en som du kan bryte med f.eks kakao farge! Det har jeg gjort på stua,er kjempe fint synes jeg,gir litt varme til alt det lyse!

Skrevet

Jeg skal også male gangen....etterhvert. Men jeg har lyst på en skikkelig farge. Har cappuchino i stua, så det er gøy å variere litt. Også tenker jeg at gangen er et rom som tåler litt mer farge. Det er jo et rom som man ikke oppholder seg så mye i. Også er det koselig å kommer inn i litt farge når man kommer hjem. Har tenkt litt på en lys grønnfarge. Må finne en farge som ikke kræsjer med de nærmeste rommene. Også tenker jeg litt på hvilke bilder og ting jeg skal ha på veggen. Ved å velge veggfarge som passer til dine favoritt-ting, så blir de ekstra fine : )

Skrevet

Jeg ville malt panelet i creme, den er nydelig på panel og så ville jeg valgt Cafe Latte på den øverste delen. Det blir kjempfint. Vi hadde nemlig det der vi bodde før. Det er også en annen farge som likner på cafelatte som er litt dusere som også er fin, men jeg husker ikke hva den heter. men maler du panelet i creme får du en utrolig delikat panel. Det er noe helt annet enn å male creme på selve veggen.

Skrevet

Det der med lys toscana har nok mye med lys å gjøre. Det er veldig vanskelig å sammenlikne hvordan farger ser ut hos andre fordi man har så forskjellig lysforhold.

Skrevet

Latte er fint - helt lys beige. Caffe Latte litt mørkere, veldig fint også.

Skrevet

i ganga mi har jeg en farege som heter ida,kjøpt på fargerike..den er kjempe fin.Det er en veldig lys kakao farge er som er døds fint mot knall hvitt tak og lister:)

Er sinnsykt fornøyd med den!

Skrevet

Dersom jeg skal ha to farger på veggen, kan jeg da ha den lyse nederst på panelet og den mørke oppe på tapeten? Eller bør kanskje den mørke være nederst og den lyse fargen øverst?

Skrevet

Hei:)

tror det kan bliu fint uansett hvilken farge du tar..men av erfaring blir man fort lei av 2 farger,jeg holder meg bare til en farge om ganga....

Men prøv deg frem så finner du fort ut av hvilken måte du liker det på:=

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...