Gå til innhold

krisa på denne jord liksom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på hs igår,fikda så å si kjeft fordi jg ga et måltid md mme om kvelden! herregud er det ikke flere som gjør det?? okey grunnen min er dårlig, gutten min sover lengre 4-5 timer. men ammer jo alle de andre måltidene,da skal han ha mat hver 3-4 time. må få unne meg litt søvn på natten eller hva!?? forresten gutten er 2 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke krise men du får jo dårligere melkeproduksjon av å gjøre det hver kveld. Må bare regne med å ikke få sove så lenge om gangen når du har fått baby!

Skrevet

Snøft! Blir nesten litt provosert av hs. Som du sier, krisa på denne jord? Typisk overskuddsfenomen å gjøre en big deal av slikt. Selv er jeg lege og gjør akkurat det samme som deg og av samme grunn. Gjør det som fungerer for deg og som gjør at du klarer å være noenlunde uthvilt. Stol på deg selv og lykke til!

Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme da jeg ammet. Mors søvn og overskudd har også litt å si, selv om helsesøster driter i det.

Hvis du er redd for produksjonen kan du jo pumpe før du legger deg. Det er uansett mange som ikke har særlig mye melk om kveldene.

Skrevet

Gjør som du selv vil du. Du skal være mamma utenom matinga også. Klart det er viktig med søvn. Gi gutten din mme du.

De som ammer, har sjeldent et barn som sover natta igjennom.. De som derimot gir mme har dette. Dette sier jeg ikke for å oppfordre til å gi mme. For de skal prise seg lykkelige de som har melk nok til å gi barnet sitt!

Skrevet

Gjør som du selv vil, men ikke fortell alle "syndene" dine (som har lite å bety for ditt barns helse) til helsesøster.

Skrevet

Jeg er helt uenig. Jeg ble rystet over hvordan noen helsesøstre kan behandle mødre som netopp har født. Må bare svare de tilbake! Å snakke slik til voksne mennesker er uholdbart. DU vet best hva som er godt nok for ditt barn. Vi har jo for guds skyld akkurat fått barn, da må vi vel kunne kreve å ikke bli behandlet som førskole elever på helsestasjonen! Arg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...