Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå er jeg så utrolig drittlei samboeren min!!!! Nå har jeg vært bortreist i 4 dager, når jeg kom hjem er det ikke gjort en dritt. Embalasjen til maten han har laget ligger utover benken, klær ligger overalt. Støv på gulvet (jeg kan heller ikke støvsuge pga bekkenløsning). Dassen ser helt motbydelig ut. Atpåtil sier han at han har kjedet seg i helgen!!!! Fordi jeg er 100% sykemeldt, så mener han vel at jeg skal gjøre alt siden han jobber hver dag. Vi var på ultralyd for litt siden og når jeg spør han hva han syns sier han bare "Var gøy det" og fortsetter med pc'en. Han gjør faen ikke en dritt annet enn å det han absolutt må. Jeg syns ikke jeg gjør annet enn å be om hjelp fra han. Føler meg som en mase kjerring og pyton kjæreste! Ikke hatt sex på evigheter, noe som passer meg perfekt for jeg har ikke det minste lyst på han. Det var godt å få ut... Håper noen kan komme med noen oppmuntrende ord, jeg flytter snart ut! Skal han ha det som en svinesti rundt seg får han ha det alene...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 uff, kjedelig!!!har det omvendt på en måte her...er i full jobb mens han er hjemme, venter på ny jobb,. men før måtte eg allikevell be han om alt som skulle gjøre. pluss i helgen måtte eg stå opp md småen på 3 år både lørdag og øndag mens han sov til tolv begge dager!! heldigvis koste eg og småen oss sånn at eg klarte og la vær og eksplodere. så sier han så fint når han står opp at eg måtte jo bare vekke han, men vet du ka, det gidder eg bare ikkje!!vi var ikkje så stille at han ikkje kunne våknet av oss. kan ikkje du bare la vær og rydde og vaske en stund fremover da, og holde på det?? så forstår han at du faktisk er sykemeldt for en grunn? eller dere kan ta husvasken ilag en dag såkan begge rydde en liten stund hver dag?så går det automatisk etter en stund, det har jeg god erfaring med. han harblitt veldig flink etter vi gjorde det sånn. så må du huske p åat folk er forskjellig, er noen som ikkje syns det er såå spennede på ultralyd, siden det ikkje er mannen som bærer på barnet. det får stort sett ikke samme forhold til barnet i mage, men det tror eg nok kommer seg når barnet kommer ut lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå