Tutta73 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Denne pp har jeg vært sikker på at jeg ikke er gravid, men i dag har jeg vært kvalm og ekkel.... Dessuten har det vært noe rart nedi der.. Jeg var jo nesten sikker i forrige pp at jeg var gravid, så jeg har jo ikke helt kontroll ) Flere som skal teste i morgen?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 spennende da:) når har du ikm? må gå å legg deg så morgendagen kommer nå lykke til!!!
Tutta73 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har IKM i morgen.... Jeg er ikke så tålmodig anlagt skjønner du ) Ja, nå skal jeg stupe i seng ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz og drømme om + Uff, tenk jeg blir skuffa om jeg tester negativt da.. Ja, ja, da er det jo bare å prøve igjen i tilfelle.. Natta
dulille junivenn Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Masse masse lykke til i morgen. Venter spent på oppdatering Krysser alt jeg kan frem til i morgen tidlig!!!!1
Tutta73 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for det dulille:o) Kryss alt du kan - men ikke bena....
murmel1 Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til i dag. Så ikke innlegget da jeg var innom i går. Jeg testet pos i dag. 3 dager før IKM.... Får håpe det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå