Mild, Marcus & Mille Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 legger denne inn fra småtroll jeg: jeg ble gravid på p-piller på denne tiden i fjor. gutten min er nå 4 måneder og jeg er sammen med barnefar. vi skal gifte oss til neste år forresten! jeg var hos legen på 6-ukerskontrollen og forklarte da at jeg hadde blitt gravid på trionetta tidligere. men jeg ble for det gitt cerazette. og nå er jeg GRAVID! tok testen tidligere i dag etter å ha følt meg veldig kvalm den siste uka. vi ville jo ha to tette, men tenkte vel at vi skulle ha ca. 2 år i mellom da. aner ikke hva jeg skal gjøre. vet at jeg ikke klarer å ta abort. men jeg fikk kun engangsstønaden denne gangen og hadde planer om å gå ut i jobb før nestemann slik at jeg i det minste fikk opparbeidet meg retten til fødselspenger. hva gjør jeg nå da?? minsten er jo bare 4 mnd... :'( klarer ikke helt glede meg.. uff:(( har ikke råd til å gå flere år uten inntekten min... sitter her og bare griner.. kan noen legge denne ut på skravlesiden for meg? Anonym
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 oi sann :-S kan ikke pappan ta resten av permisjonen sånn at du kan få skaffet deg en jobb da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå