Holly❄️ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Satt her og ventet og ventet på Greys... kunne ikke skjønne hvor laaaaang nyhetsendingen var, og vet dere hvorfor??? Mannen min hadde satt over på Tv2 Nyhetskanalen!!!! Så jeg fikk kun sett de siste minuttene av Greys... (((((( Jeg som gledet meg sånn til og se det!!!!Er det mulig liksom....
Holly❄️ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 får ikke sett det jeg da.. :s Får trøste meg med at på det tidspunktet er det hæla i taket her hos oss;) hehe.. bedt inn mange til fest.. Meeeeen, skulle så gjerne ha sett dagens episode ja... kanskje få noen til og ta den opp?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 hehehe Sorry,men nå lo jeg ganske godt (føler meg litt slem) Men det er akkura noe sånt jeg også kunne gjort.. Venta i timesvis liksom, hihi;) Få noen til å ta det opp du,må få med den!
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Det der har faktisk skjedd meg også. Satt og ventet på ett program på tv 2, og skjønte ikke hvorfor alle nyhetssendingene kom, for det hadde jo ikke skjedd noe spesielt (tenkte på ekstrasendinger....) Du er ikke alene ser du!
Holly❄️ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 HAHA! Så bra og se at jeg ikke er den eneste som gjør slike dummerter;) hehe...
mamma`n til Jonathan Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Kan du ikke bare time videoen åså ser du d på søndagen når du er fyllesjuk hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå