Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Ultralyd førstkommende Fredag.. Å har lyst å ha navnet klart til da... Hva gjør dere for å finne navn som begge er enig i??

Tar imot alle forslag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La begge ha absolutt vetorett for navn. Så er det vel bare å sette i gang å slenge ut forslag til dere finner noen/et som begge syns er fint :)

Det har funka her :)

Skrevet

Vi kjøpte ei navnebok, så delte jeg et ark i 2, guttenavn på den ene siden og jentenavn på den andre siden.. Så skreiv jeg opp alle navnene jeg likte inni boka, ble over 30 for hvert kjønn.. Deretter ga jeg lista til mannen min, og han strøyk ut de han ikke likte.. Nå sitter vi igjen med 10 navn for hvert kjønn..

Skrevet

Skal du på UL om tre dager og tenkte å ha navnevalget klart?

*ler*

Du skal være utrolig god for å klare det! Vi brukte nesten hele forrige svangerskap på å betsemme oss for navnet på den. Enklere på nr to, for vi har navnet klart nå(er i uke 23).

Det aller beste tipset må være å sjekke ut BIM navneguide, for denne er mest utfyllende du kommer til å finne noe sted. Navnebøkene har ikke en brøkdel av hva som befinner seg her. Så sjekk ut. Skriv opp alle du liker og sjekk om det er noen gubben din liker av disse?

Lykke til med navnevalget og UL!

Skrevet

Vi er jo begge tradisjonsfolk da, så her blir det brukt navn fra besteforeldre og oldeforeldre..! :) Så vi har navna klare vi :)

Skrevet

Regner med å bruke hele svangerskapet vi også, selv om vi har noen favoritter allerede..også må man jo se ungen også, kansje navnet ikke passer?? Veldig vanskelig dette med navn altså..

Men å ha navnet klart til ul? Skjønner at du har lyst til det, men hva om de ikke klarer å se kjønnet da?? Tror du må forberede deg på at de ikke ser det, så får det heller være veldig hyggelig om de faktisk kan se det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...