Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 lukk øynene litt tenk på den nydelige prinsen eller prinsessa deres! eller ta en titt på hun/han der de ligger å sover søtt! dette er deres lille underverk! helt utrolig og helt fantastisk! nyt tiden når de er små, det går så utrolig fort! vent, klip dere selv i armen! gjør det nå! jepp fortsatt mamma vi! vi er så heldige=)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ja kjempe heldige.Jeg elsker lille prinsen min av hele mitt hjerte,kunne gjort hva som helst for han.Jeg kunne ikke vært lykkeligere enn jeg er nå,,,sukk....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 kom igjen jenter klip dere selv i armen! skal ikke mase mer..
Anquor Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 ja vi er veldig heldige! satt å las på bloggen om lillemann som døde for litt sidan, og prisar meg sjølv lykkeleg for den lille prinsessa eg har! Vi veit ikkje kva som kjem, så vi må huske å nyte kvar dag vi har med desse små undera våre Nesten så eg ikkje torer å miste eit einaste minutt Nei no må eg inn å kike på ho søte som ligg og søv
Go`mamma`n... Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 åååååååååå.......hva er adr til lillemann sin side igjen?
Anquor Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Minstemann var det vist http://minstemann06.blogspot.com/ ja måtte felle nokre tårer når eg las, og ta meg pauser for å ta meg litt sammen, ein setter virkelig pris på det ein har når enn skjønner at det kan bli borte... ...kan ikkje forestille meg kor sårt det hadde vore å mista prinsessa mi, ho er alt! Vi må huske å sei kor glade vi er i dei, og sette pris på kvart minutt vi har sammen Kanskje litt trist at det skulle ein så sterk oppvekkar til som minstemann sin blogg for at eg virkelig skal passe på å sette pris på kvart minutt og kvar lille ting ho gjer, men i det siste har eg passa på å bevare kvart smil og kvar lille lyd ho lagar i minnet, og hugsa å ta masse bilder og video, for å bevare tida som går så alt for fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå