niros Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er det noe i veien for at jeg kan farge håret mitt med sånn hjemmefarge.(har 2 uker igjen til termin)
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Nei det skal nok gå bra det, men tror du skal være forsiktig med bleiking:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ikke farlig i det heletatt. Jeg er i uke 38 nå og har farget håret igjennom hele svangerskapet, både selv og hos frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå