BettyBoob Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 har 8 kg for mye, noe som er hovedgrunnen til at jeg er deprimert (har skjedd før også...) har ingen klær som sitter fint!!!! skal komme meg på elixia imorgen for å begynne et sted Har også hatt et tøft 1,5 år, mor er alkoholiker (vært suicidal, jeg har funnet henne kuttet opp osv osv....) nå kjenner jeg at jeg snart når bunnen og det orker jeg bare ikke! har tross alt en godgutt jeg er alene med som trenger min fulle oppmerksomhet... trenger litt oppmuntring!!
Monajenten Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Først vil jeg gi deg en god klem!!! Husk at etter regn kommer sol, det er på tide du får godværet med deg nå. Det kommer til å gjøre godt å begynne å trene, tror jeg. Få noe å konsentrere seg om, som også hjelper på selvfølelsen. Lykke til.
BettyBoob Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 tusen takk for den klemme Monajenten kom godt med!
susemor-3 små Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Trening hjelper MYE. Skulle trent selv, men mangler overskudd:-( Synes du er flink som begynner:-)
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Høres ut som om det har vært en stri periode for deg nå. Kanskje om du tenker litt forskjellig om slankingen din. At dette er noe du absolutt fortjener nå? En gave til deg selv! Vet det kan være ett mas å prøve å bli kvitt noen kilo. Træla i mange år med det selv. Og finn deg en belønning den dagen du har klart det. Kanskje litt nye klær? Litt sminke du ønsker deg? Ønsker deg kjempemasse lykke til! Og en STOR klem til deg!
BettyBoob Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 takker og bukker til dere hjelper godt å få noen godord!!! skal legge av noen kroner til shopping når målet er nådd jeg veldig god ide!!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 vil først gi deg mange oppmuntrende klemmer:) hadde selv en dårlig periode i livet mitt for en stund siden, og en ting som hjalp meg å være optimistisk var ei som sa til meg "det ordner seg alltid for snille jenter" hold på dette ordtaket, så skal du se at livet smiler til deg snart:) lykke til på elixia i morgen:)
roxanne Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Er postkassen din full? Tenkte å sende deg en pm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå