Tomaten Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er inne i første pp nå.... Hadde siste menstruasjon den 9. sept... skulle kommet igjen i går el dag, men har fortsatt ikke dukket opp.... Har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p piller i juni.... Har vært så innmari trøtt de siste dagene, og fått mye nupper på haka... kan det være symptomer på graviditet?? Tør ikke ta test enda, er så redd for å bli skuffet!!!
susemor-3 små Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Omtrent samme dag som jeg ventet mensen; ømme pupper, mensmurringer og var på lukter...
Tomaten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hi,hi... Kanskje vi sitter her med hver vår lille spire;)
BettyBoob Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg fikk ømme pupper omtrent dagen etter at jeg ble gravid. Trodde også jeg skulle få mensen, pga mensmurringer så ejg satt på flyet fra Australia til Norge med tampong! haha!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Var første dag av siste mens 9 september?? Isåfall kan du vel trygt ta en test nå..=) har bestilt mange tester selv jeg nå... Prøvd i godt over halvannet år vi da.., så regner ikke akkurat med positiv test..
Tomaten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Har 30 dagers syklus, så det er ikke mer enn akkurat:) Venter litt til jeg... kan banne på at jeg får mensen på torsdag hvis jeg tar en test i morra:) Får håpe dere snart får positiv test... uansett, ikke gi opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå