Gå til innhold

Brystoperasjon etter amming???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,jenter!:)

skulle dusje idag og fikk lyst å ta en "blyanttest" der man liksom ska legge blyant under puppen og hvis den holder seg der,har man henge pupper...har jo sedd at puppan er ikke de samme etter fødselen,men blyanten ble under puppen,til og med når jeg gikk,holdte den seg fast!!og DA fikk jeg et gråte anfall,"vil ikke ha hengeeeeeeee puppa"sto jeg der foran speilet,helt naken,med en blyant under puppen og hylskreik!hehe...typen syns selfølgeli at det var kjempe komisk:)

Såeeeeeh! nu har jeg funnet ut at jeg vil operere puppan når jeg er ferdi med amming....NOEN FLERE???????eller er det bare jeg som er så hysterisk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt sørgelige pupper og tok for 2,5 mnd. siden brystoperasjon! Er storfornøyd, og det er veldig naturlig, veldig myke og ingen som kan se at det er innlegg.

Leste fra klinikken at det er mange som kun tar brystløft også...

Om du føler det hemmer deg, synes jeg du skal gjøre noe med det. Men, som kirurgene sier også, det er viktig at det er gjennomtenkt valg:o)

Lykke til da!

Skrevet

hva gjor du?løft og innlegg?hvor gjor du det?hva kostet det?hehe...maaange spørsmål på en gang!:)))

Skrevet

Hadde bare to små tynne pærer, hehe:o) Så jeg la inn 350g silikonprotese. Ser utrolig naturlig ut!! Om du legger inn det som er naturlig for kroppen din, ser det ikke unaturlig ut... Folk forbinder jo ofte silikon med store struttende pupper, men som sagt, ingen hadde sett det på meg!

Er utroliiig fint da, ser ut som om jeg har vært veldig heldig fra naturens side:o).. Og her om dagen lo jeg godt av en silikon vits, før jeg kom på at, oj, har det jo selv, hi hi..

Betalte 28.000,- og gjorde det på Nobel klinikken i Oslo. Trengte ikke løft, de ble fint fylt ut kun av protesene.

Skrevet

Alle bryster forandrer seg etter svangerskap og/eller amming..

Bare så det er sagt.. :)

Skrevet

hehe....ja,jeg vet det,men hvis man har mulighet å gjøre noe med det,så vil jeg det...er enda for ung til å ha puppene slengt over magen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...