Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 at det var viktig at det ikke var eldre en 4 år da man låner brukt...eller kjøpt brukt ... jeg har lånt et som er brukt som er blitt brukt av to barnefamilier og vi blir den tredje .. setet er 3år og jeg er litt i tvil om jeg vil bruke det - vi fikk også med en babyborn bæresele ... og den var slitt....! Hmmmm .... tror jeg kommer til og kjøpe meg nytt jeg ... ! Hva hadde dere gjort ?? Jeg prata med dem jeg lånte av og de sa at det var pent brukt - men blir i tvil likevel!
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 personlaig hadde jeg ikke brukt det, men det er nå meg da :-p
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde nok kjøpt nytt, hadde ikke stolt på at setet var i bra nok stand. Men jeg er litt over gjennomsnittet hysterisk når det kommer til bilsikring da
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Personlig ville jeg aldri brukt et brukt bilsetet til barnet vårt. Selv om folk sier det er pent brukt, vet man aldri. Jeg tar iallefall ikke sjangsen.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 det er ikke sikkert det gjør noe, men jeg hadde ikke gjort det.. men nå er akkurat bilsikring noe jeg ikke "tuller" med.. vil ha det " beste" og alt skal være nytt, brukt av kun oss.. kall meg gjerne hysterisk men..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 kommer nok til og kjøpe oss nytt....mannen min sier det samme han også selv om det var i fra hans familie vi lånte det.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 ååå, sukk.. du har forresten samme termin som jeg hadde, bare 1 år før.. snufs..hehe.. 25 okt, skal vi feire 1 årsdag...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 nå føler jeg at jeg maser litt fælt her.. hehhehe, men bare siden du vurderer og kjøpe nytt sete.. jeg ville bare anbefale deg et.. acta graco duologic. det er et sete man kan bruke fra 0-18 kilo, og det er på en måte et babysete, "i" et større sete.. det koster litt, men er det eneste man trenger til barnet er rundt 4 år.. kan fortelle mer om du synes det høres intr ut:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 hehe så morro da :-) vist hun kommer den 25 okt så kommer hun på pappan min sin bursdag :-) bedre bestefar gave kan man vel ikke få :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå