Gå til innhold

Hvem har dårligst selvtillit her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et hett tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

->>

jeg kjenner noen som kjenner henne..

Skrevet

Vel, jeg skulle tro at dem som ikke tør poste noe som helst uten å klikke på anonymknappen først, er i besittelse av relativt lite selvtillit. Eventuelt altfor mye. Og dem som føler for å poengtere andres lave selvtillit sånn helt uten videre, er sannsynligvis i samme kategori. Jeg gidder ingen av delene, såfremt det ikke er et poeng som skal frem i en sammenheng.

Skrevet

haha! du prøver å skrive på samme måte som henne

hysterisk morsomt og pinlig!

Skrevet

Har du virkelig sånne spesielle evner at du kan se det gjennom nett, nick og nonsens?

Skrevet

Ja, du har rett, det er sannelig pinlig, siden jeg har vært her lengre enn -<<- og skrevet slik fra dag én! :-D Det er virkelig pinlig at du ikke har fått det med deg, hahaha.... Skjønner godt at du signerer anonym her! ;-D

Skrevet

Yeah, pick me, pick me.

Dersom du kjenner noen som mener jeg har dårlig selvtillit tror jeg vi snakker klienter fremfor bekjente, og i så fall sier det skremmende ting om din omgangskrets og akk så lite om mine mentale attributter. =)

Skrevet

Der holdt visst den anonyme skrålhalsen kjeft, ja. :-)

Skrevet

Jeg tror det må være gunnvor.... kanskje oddvar? Vanskelig å si...

Skrevet

jeg kjenner noen som kjenner henne?

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ;D

you just made my day annie.

er det altså slik på 9-klassetrinnet enda?

Skrevet

De med dårligst selvtillit = de som ikke kan svare på en eneste tråd uten å kjefte, latterliggjøre ellr bruke ironi

Folk med dårlig selvtillit omgir seg alltid med negativitet og synes det er lettere å bryte ned enn å bygge opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...