Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 ->> jeg kjenner noen som kjenner henne..
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vel, jeg skulle tro at dem som ikke tør poste noe som helst uten å klikke på anonymknappen først, er i besittelse av relativt lite selvtillit. Eventuelt altfor mye. Og dem som føler for å poengtere andres lave selvtillit sånn helt uten videre, er sannsynligvis i samme kategori. Jeg gidder ingen av delene, såfremt det ikke er et poeng som skal frem i en sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 haha! du prøver å skrive på samme måte som henne hysterisk morsomt og pinlig!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Har du virkelig sånne spesielle evner at du kan se det gjennom nett, nick og nonsens?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, du har rett, det er sannelig pinlig, siden jeg har vært her lengre enn -<<- og skrevet slik fra dag én! :-D Det er virkelig pinlig at du ikke har fått det med deg, hahaha.... Skjønner godt at du signerer anonym her! ;-D
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Yeah, pick me, pick me. Dersom du kjenner noen som mener jeg har dårlig selvtillit tror jeg vi snakker klienter fremfor bekjente, og i så fall sier det skremmende ting om din omgangskrets og akk så lite om mine mentale attributter. =)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Der holdt visst den anonyme skrålhalsen kjeft, ja. :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror det må være gunnvor.... kanskje oddvar? Vanskelig å si...
ragna Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 jeg kjenner noen som kjenner henne? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ;D you just made my day annie. er det altså slik på 9-klassetrinnet enda?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 hihihi.....hestejente med rosa tyggis moral......
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 De med dårligst selvtillit = de som ikke kan svare på en eneste tråd uten å kjefte, latterliggjøre ellr bruke ironi Folk med dårlig selvtillit omgir seg alltid med negativitet og synes det er lettere å bryte ned enn å bygge opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå